خبرهای داغ:
زاهدی خبر داد

ثبت‌نام ۲ هزار نفر اسدآبادی در مسابقات قرآنی بسیج

همدان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد از ثبت‌‌نام ۲ هزار و ۳۷۰ نفر در سی و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۴۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
ثبت‌نام ۲ هزار نفر اسدآبادی در مسابقات قرآنی بسیج

 حجت‌الاسلام محمدتقی زاهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از ثبت‌‌نام ۲هزار و ۳۷۰ نفر در سی و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد و اظهار کرد: تنوع بالای رشته‌ها در این رقابت قرآنی موجب افزایش حضور افراد با هر سن و سطح دانشی از قرآن شد.

وی افزود: از ویژگی‌‌های دیگر دوره این بود که هر فرد دوبار در بخش فردی، یک بار گروهی و یک بار خانوادگی می‌توانست ثبت‌نام کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد ادامه داد: این مسابقات در بخش آوایی شامل قرائت، ترئیل، ترجمه، اذان، صحت نماز، تحقیق و بخش معارفی که شامل تفسیر سوره صف، کتاب درسنامه صراط جلد ۲، تدریس برتر در رشته حفظ و روخوانی ... برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزری این مسابقات در رده سنی خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان بیان کرد: این مسابقات ابتدا در حوزه‌های مقاومت بسیج و در سطح ناحیه و سپس استانی و کشوری برگزار می‌شود که این از ۱۵ مهرماه در سطح حوزه‌های مقاومت شروع شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد و مسابقات ناحیه اول آبانماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه پایان می‌یابد.

زاهدی عنوان کرد: نفرات برتر مسابقات ناحیه همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۱۷ آبان‌ماه مصادف ولادت حضرت زینب(س) معرفی می‌شود و زمان مسابقات استانی و کشور بعدا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار