خبرهای داغ:

از حضور در مراسم عزای حسینی تا معرفی چادر بعنوان حجاب برتر در سرخه

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه از حضور نوجوانان بسیجی دختر در معابر و خیابان ها با حجاب کامل با هدف معرفی چادر بعنوان حجاب کامل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۶۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه دوم ماه محرم الحرام مراسم عزاداری و سوگواری حسینی با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در مسجد جمعه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی امام این محله اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه عزای سید و سالار شهیدان، خواهران بسیجی خادم الشهداء پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خواهران این محله در اولین جمعه ماه محرم در نماز جمعه و ویژه برنامه میقات صالحین شرکت کردند.

او با اشاره به تلاش گروه ‌جهادی‌ شهید محمد تقی پیوندی خواهران از اول تا ششم محرم در برپایی مراسم های عزاداری در مسجد و پذیرایی از عزاداران حسینی افزود: نشست حلقه صالحین سر گروه با اعضای حلقه شهید محمدرضا غلام و گفتگو درخصوص ماه محرم و سر گروه و اعضای این حلقه در مراسم عزاداری مسجد امام حسن مجتبی (ع) از شب اول تا ششم محرم حضور یافتند.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه با اشاره به پیاده روی سرگروه و اعضای حلقه نوجوانان با حجاب کامل در شهر با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی، ادامه داد: آن ها با در خیابان ها و معابر شهر با چادر نسبت به تبلیغ حجاب برتر اقدام کردند.

عربی با اشاره به فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در این محله گفت: همزمان با ماه محرم، سیاه پوشان مسجد و محله توسط نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج برادران انجام شد.

او افزود: برنامه سالن فوتسال و استخر حلقه نوجوانان همراه با حلقه صالحین نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی با استقبال خوبی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار