خبرهای داغ:

از برپایی ایستگاه صلواتی تا لایروبی رودخانه در روستای عبدالله آباد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) از برپایی ایستگاه صلواتی و اطعام عزاداران در ماه محرم به همت جهادگران بسیجی روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۸۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم عزاداری حسینی از ابتدای ماه محرم الحرام به همت تکایا و پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه مراسم سوگواری حسینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان از ابتدای دهه محرم در حسینیه روستا به حضور خیل عزاداران برپا و با اطعام حسینی از آن ها پذیرایی شد.

او افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از عزاداران حسینی به همت گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر و بازگویی حادثه کربلا و روز عاشورا توسط اسماعیل رهایی از پیرغلامان روستا انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) با اشاره به برپایی موکب پذیرایی از عزاداران حسینی توسط گروه جهادی پایگاه گفت: مراسم عزاداری در دهه اول محرم هرشب برپا و پذیرایی از عزاداران حسینی توسط جهادگران انجام شد.

رهایی با اشاره به برپایی جلسه اعضای شورای پایگاه برای معرفی افراد جدید در ارکان شورا و هماهنگی امور، بیان داشت: لایروبی رودخانه توسط اهالی و گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر این پایگاه مقاومت در روستای عبدالله آباد انجام گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار