خبرهای داغ:
نماینده مردم اهواز در مجلس:

خوزستان باید یک استاندار بومی در تراز وزیر داشته باشد

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: اصرار ما براین است که خوزستان یک استاندار بومی، فرا قومی، فراجناحی و در تراز وزیر داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۸۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سید محسن موسوی زاده در خصوص اینکه استاندار خوزستان در دولت جدید باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد، اظهار کرد: جناحی و قومی عمل کردن خوزستان را بسیار عقب می‌اندازد لذا ما در خوزستان استانداری می‌خواهیم که فراجناحی، فراقومی و مرد میدان عمل باشد نه اینکه پشت میز نشین باشد و منتظر گزارش‌ها بماند.

وی افزود: استانداری که قدرت همگرایی در استان را داشته باشد و برای تمام مسؤولان خوزستان پدری کند تا بتواند در این استان اجماع ایجاد کند.

موسوی زاده ادامه داد: استانداری برای خوزستان نیاز است تا بررسی کند که چرا با وجود این همه اعتبار اما همچنان پروژه فاضلاب روی زمین است، مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه چرا همچنان روشنایی و یا آسفالتشان ناقص است و یا حتی چرا با وجود این همه اعتبارات، پروژه‌های دیگر فعال نمی‌شود؟

وی با بیان اینکه اصرار ما بر این است که خوزستان یک استاندار بومی و در تراز وزیر داشته باشد، تصریح کرد: می گویم در تراز وزیر باشد تا قدرت اجرای عملیاتی را داشته باشد، بومی باشد برای اینکه تمام مسائل و مشکلات استان را بداند و اگر می گویم غیربومی نباشد به این معنا نیست که استاندار غیربومی نمی‌تواند کار انجام دهد اما تا بخواهد تمام زوایای خوزستان، مسائل و مشکلات استان را بشناسد نیمی از عمر مدیریتش تمام شده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه عنوان کرد: برای خوزستان استانداری می‌خواهیم که به فرهنگ، مسائل و مشکلات مردم، کمبودها و کاستی‌ها، ظرفیت‌ها و نقاط ضعف استان آشنا باشد تا بتواند همگرایی ایجاد کرده و کارها را پیش ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها