خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

راه‌اندازی ۸ گروه جهادی صنعت‌یار و ۲ کلینیک صنعتی

همدان-مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از هشت گروه جهادی صنعت‌یار و دو کلینیک صنعتی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۹۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

شهرام بیرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء استان همدان از سال ۱۴۰۱ به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن شروع به کار کرده ‌است، اظهار کرد: این قرارگاه به ریاست فرمانده سپاه و دبیری بسیج مهندسین صنعت و معدن در سطح استان و شهرستان‌ها در حال برگزاری است و مشکلات و موانع احصاء شده توسط گروه‌های جهادی و کلینیک‌های صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار شده که با پیگیری مصوبات آن بیش  از ۸۰ مورد از مشکلات و موانع تولیدی واحدهای صنعتی و معادن استان رفع شده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن گفت: طرح معدن یار به همت کارگروه معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت و‌ معدن استان همدان و با پشتیبانی قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء استان در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در این طرح معادن استان مورد پایش و عارضه‌یابی قرار می‌گیرد و پس از بررسی راهکارهای حل مشکل توسط کارگروه معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، پیگیری‌های لازم برای رفع آن مشکلات توسط این سازمان، از طریق قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء به عمل خواهد آمد.

 بیرامی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۰ معدن مورد پایش و عارضه‌یابی قرار خواهد گرفت و برای حل مشکلات و موانع آن‌ها اقدامات و پیگیری‌های لازم به عمل می‌آید.

وی همچنین از راه‌اندازی گروه‌های جهادی صنعت‌یار خبر داد و گفت: هشت گروه جهادی صنعت‌یار در سراسر استان به پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان با بیان اینکه دو کلینیک صنعتی استان در شهرستان‌های همدان و ملایر راه‌اندازی شده است، ابراز کرد: راه‌اندازی کلینیک صنعتی شهرستان بهار نیز با توجه به تعداد زیاد شهرک‌ها و واحدهای صنعتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی و کلینیک‌های صنعتی مجریان طرح صنعت‌یار سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن هستند.

بیرامی خاطرنشان کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی مورد پایش و عارضه‌یابی قرار گرفتند و در سال ۱۴۰۳ نیز پایش و عارضه‌یابی ۲۰۰ واحد صنعتی دیگر در دستور کار سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها