خبرهای داغ:
بیرامی در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری سومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی (گام۳) در همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از برگزاری سومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی با عنوان «گام۳» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۱۴۶
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

شهرام بیرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه سومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این رویداد با اهداف معرفی و تامین نیازهای مختلف واحدهای صنعتی از قبیل نیازهای فناورانه، نیازهای بازاریابی و فروش و نیازهای مالی و همچنین کمک به تجاری‌سازی ایده‌های برتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی و تولیدی نیز دیگر هدف این رویداد است، افزود: در این رویداد از ظرفیت سه بخش شامل طرح‌ها و ایده‌های صنعتی، ظرفیت واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد و همچنین سرمایه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان تصریح کرد: بخش ایده‌ها شامل ایده‌های اولیه و ایده‌هایی است که دارای نمونه آزمایشگاهی هستند؛ همچنین طرح‌های توسعه واحدهای صنعتی نیز شامل این محور رویداد است و راهکارهای حل نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی نیز جزء دیگری از این بخش رویداد خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش ظرفیت واحدهای نیز شامل کارگاه‌ها و کارخانجاتی است که راکد بوده و یا با ظرفیت کمی در حال تولید هستند و برای افزایش تولید و یا احیاء واحد صنعتی تمایل به همکاری و مشارکت دارند.

بیرامی تصریح کرد: در بخش سرمایه‌گذاری نیز حامیان استانی و کشوری از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، پارک علم و فناوری، صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، بنیاد برکت، سازمان بسیج سازندگی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  و.. . حضور خواهند داشت و همچنین بستر مناسب برای حضور مردم و سرمایه‌گذاران بخش صنعت و معدن و واحدهای صنعتی بزرگ استان مهیا خواهد شد.

وی یادآور شد: در این رویداد ضمن برگزاری نمایشگاه ایده‌های برتر، برنامه داوری از طرح‌ها و ایده‌ها برگزار شده و برای تجاری‌سازی آنها و استفاده از ظرفیت بلا استفاده واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری حامیان رویداد تلاش خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان عنوان کرد: این رویداد در آبان ماه سال جاری با همکاری ادارات و سازمان های مختلف برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام ایده‌ها با مهندس ناظم ۰۹۱۸۵۰۸۷۹۱۱، ثبت نام واحدهای صنعتی با خانم مخدومی ۰۹۱۹۸۱۴۲۵۸۱، ثبت‌نام سرمایه‌گذاران آقای فلاحیان ۰۹۱۸۷۰۱۴۶۴۰ و مدیریت رویداد با آقای بیرامی ۰۹۳۶۴۸۴۲۵۳۹ تماس بگیرند.

برگزاری سومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی (گام۳) در همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار