خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

همت بانوی کارآفرین بسیجی و اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست

همدان-با همت بانوی کار آفرین بسیجی در یکی از پایگاه‌های روستای اطراف شهرستان فامنین کارگاه خیاطی برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۰۱
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵

همت بانوی کارآفرین بسیجی و اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعظم کرد متولد ۱۳۶۱ در روستای زرقان شهرستان فامنین و عضو یکی صندوق‌های قرض الحسنه در بسیج سازندگی است، با همت این بانوی کارآفرین بسیجی در یکی از پایگاه‌های روستای اطراف شهرستان فامنین کارگاه خیاطی برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست افتتاح شد.

این بانوی کارآفرین بسیجی اهل فامنین در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱، ابتدا با چهار چرخ خیاطی شروع کردیم و در حال حاضر به حول قوه الهی به ۸ چرخ خیاطی رسیدیم.

اعظم کرد افزود: با راهنمایی بسیج خواهران و معرفی به صندوق کارآفرینی امید توانستم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام از صندوق فوق برای تهیه وسایل مورد نیاز کارگاه دریافت کنم.

وی با بیان اینکه هیچ تجربه‌ای نداشتم و کار خود را آغاز کردم، گفت: تنها انگیزه‌ام این بود که خانم‌های بد سرپرست یا بی‌سرپرست یک درآمدی داشته باشند که خداراشکر همان طور هم شد.

این بانوی کارآفرین بسیجی با اشاره به اینکه ابتدا با پنج نفر و اکنون برای ۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است، عنوان کرد: ما بیشتر سری دوزی می‌کنیم و در زمینه سری دوزی انواع شلوارهای بچه‌گانه و زنانه و مردانه اشتغال داریم.

وی با اشار به مشکلات خود گفت: مکان ما پایگاه بود اما در حال حاضر از پایگاه به یک منزل قدیمی نقل مکان کردیم اما متاسفانه فضای کافی نداریم و مجبور شدیم دو تا از چرخ‌هایمان را بلا استفاده نگه داریم.

کرد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود همچون وجود نیروی انسانی مستعد به کار متقاضیانی برای کار مراجعه می‌کنند و متاسفانه به دلیل نبود مکان بزرگ از پذیرش این افراد معذور هستیم؛ البته در راستای تامین مکان مناسب پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم اما متاسفانه تاکنون هیچگونه حمایتی از بنده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولین تقاضا دارم از بنگاه‌های اقتصادی خرد حمایت کنند تا بتوانیم در راستای اعتلای کلام رهبری قدم برداریم.همت بانوی کارآفرین بسیجی و اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها