کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان:

گرمای کردستان اندکی کاسته می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: هوا از لحاظ دمایی برای امروز و فردا در مجموع، دما در طول روز دو تا سه درجه سلسیوس نسبت به دیروز کاهش داشته و اندکی از گرمای هوا کاسته می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۱۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

خسرو سیف‌پناهی شعبانی کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: باتوجه‌به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا روز سه‌شنبه پدیده غالب در سطح استان افزایش پوشش موضعی ابر در بعد ظهر‌ها (عمدتاً برای بخش‌های شمالی استان) و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین به علت فراهم بودن شرایط انتقال گردوخاک به نیمه غربی کشور (بخصوص برای امروز و فردا یکشنبه) تا حدودی کیفیت هوا و دید افقی به‌ویژه برای بخش‌های غربی و جنوبی استان کاهش می‌یابد.

پناهی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به تداوم گرمای هوا و وزش باد طی این مدت، شرایط وقوع آتش‌سوزی و گسترش آن در جنگل‌ها و مراتع استان دور از انتظار نمی‌باشد.

این کارشناس هواشناسی عنوان داشت: از لحاظ دمایی نیز برای امروز و فردا در مجموع، دما در طول روز دو تا سه درجه سلسیوس نسبت به دیروز کاهش داشته و اندکی از گرمای هوا کاسته می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار