شیرین‌ترین تعامل اجتماعی برای دست‌یافتن به جامعه متعالی چیست؟

 کارشناس آموزش معاونت رسانه، فرهنگی و آموزش ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: شهروندان بایدشیرین‌ترین تعامل اجتماعی برای دست‌یافتن به جامعه متعالی را از طریق احیای فریضتین فراگیرند.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۱۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس؛ محمد دانیال رضائی خرم اظهار کرد: ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در راستای نظارت و انجام فریضتین، سه وظیفه اصلی آموزش، هدایت و حمایت را برعهده دارد.
 
 وی افزود: وظیفه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، اجرای این فریضه در جامعه نیست؛ زیرا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک وظیفه و تکلیف همگانی، متقابل، عمومی و مربوط به آحاد جامعه است.
 
 رضائی خرم با اشاره به اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از آموزش، هدایت و حمایت برای دست‌یافتن به یک مدینه فاضله یا یک جامعه متعالی بهره می‌گیرد تصریح کرد: شهروندان باید به‌صورت تخصصی، شیرین‌ترین تعامل اجتماعی برای دست‌یافتن به جامعه متعالی که همان احیا و انجام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است را فراگیرند.
 
 وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌هایی که معاونت رسانه، فرهنگی و آموزش ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی آغاز کرد، مسئله مخاطب‌شناسی، تفکیک مخاطب و به دنبال آن شناسایی و ازبین‌بردن منکرات و ترویج معروفات در سطح جامعه است. در این راستا به دامنه گسترده و نیاز برای پژوهش، تحقیق و آموزش صحیح که مهم‌ترین آن امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است، پی می‌بریم.
 
 کارشناس آموزش معاونت رسانه، فرهنگی و آموزش ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی بیان کرد: آحاد جامعه باید آموزش ببینند، معروفات و منکرات را بشناسند و در سطح جامعه وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند. شهروندان باید به‌صورت تخصصی، شیرین‌ترین تعامل اجتماعی برای دست‌یافتن به جامعه متعالی که همان احیا و انجام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است را فراگیرند.

خبرنگار/محدثه رأفتی خداپرست

ارسال نظرات
پر بیننده ها