خبرهای داغ:
مجذوبی خبر داد

راه‌اندازی بخش بلوک زایمان طبیعی انفرادی در بیمارستان اکباتان همدان/تولد نخستین نوزاد به روش زایمان LDR در بیمارستان اکباتان

همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در راستای تکمیل خدمات درمانی در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان امروز دو بخش دندان‌پزشکی و بلوک زایمان طبیعی به روش LDR افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۳۵
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
راه‌اندازی بخش بلوک زایمان طبیعی انفرادی در بیمارستان اکباتان همدان/تولد نخستین نوزاد به روش زایمان LDR در بیمارستان اکباتان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی در آئین افتتاحیه بخش LDR بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان اظهار کرد: بخش زایمان طبیعی مرکز درمانی اکباتان با فضاهای تک‌نفره و خصوصی باهدف ارتقا کیفیت خدمات مادر و نوزاد، ترویج زایمان طبیعی و فیزیولوژیک، زایمان بی‌درد و ارتقا شاخص‌های کرامت محور مادران به‌صورت ماما محور و با حضور متخصص زنان مقیم به بهره‌برداری رسید و در این مرکز زایمان طبیعی ایمن صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه باتوجه‌به سیاست‌های طرح تعالی و عدالت در نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت مادران، افزایش جمعیت و افزایش زایمان طبیعی طرح احداث بخش‌های LDR در بیمارستان فوق‌تخصصی و تخصصی کودکان اکباتان افتتاح شد، عنوان کرد: بخش LDR به مکان‌هایی در زایشگاه‌ها گفته می‌شود که هر مادر در اتاق خصوصی با امکانات رفاهی و درمانی و با حفظ حریم خصوصی هنگام زایمان طبیعی استفاده می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان مرکز فوق‌تخصصی مادر و کودک خواهد شد، عنوان کرد: در این بخش‌ها شرایط زایمان فیزیولوژیک و زایمان بدون درد برای مادر فراهم می‌شود و به زایمان طبیعی مادران کمک می‌کند.

وی گفت: اولین زایمان طبیعی به روش LDR و تولد نوزاد در اتاق‌های تک‌نفره مرکز درمانی اکباتان با حضور مامای همراه و متخصص زنان و زایمان مقیم در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با موفقیت انجام شد.

مجذوبی با بیان اینکه هفت اتاق اختصاصی در بیمارستان اکباتان به بخش زایمان اختصاص‌یافته است، عنوان کرد: محور اصلی این بخش زایمان طبیعی و باهدف تشویق به زایمان طبیعی راه‌اندازی شده است .

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی بخش دندان‌پزشکی در بیمارستان کودکان اکباتان، اظهار کرد: تمام خدمات تخصصی دندان در بخش ارائه می‌شود و باتوجه‌به موقعیت این مرکز کودکان می‌توانند برای درمان دندان خود به این بخش مراجعه کنند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه‌اندازی درمانگاه اختلالات تکاملی در بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: همچنین در راستای ارائه و تکمیل خدمات جامع بخش گفتاردرمانی هم در این بیمارستان راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها