از خدمت جهادی تا اعزام رایگان زائران به کربلا و مشهد

داور گفت: در هرکدام از کاروان‌های اعزامی یک یا دو زائر، زائرین رایگان هستند و در هر سال تقریبا ۱۲ زائر رایگان برای مشهد مقدس و ۶ زائر رایگان برای کربلای معلا اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۴۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

زهرا داور مدیر گروه جهادی دلسوختگان حضرت بی بی رقیه(س)سیستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:همانطور که می دانیم و در حدیث آمده است،"خدمت  به خلق عبادت است ."

وی با بیان اینکه هدف اصلی و ابتدایی تشکیل این گروه جهادی همان خدمت به خلق است،افزود: اعضاء گروه دلسوختگان حضرت بی بی رقیه(س) سیستان همواره سعی دارند تا با کمک هم لبخندی بر لبان کودکی یتیم، مادری خودسرپرست یا بدسرپرست ویا انسانهای نیازمند بنشاندند. 

مدیر گروه جهادی دلسوختگان حضرت بی بی رقیه(س)سیستان با اشاره به چندین سال خدمت بی منت تصریح کرد: الحمدالله با کمک های اعضاء و نیز خیرین بزرگواری که در کمک رساندن به نیازمندان یاری گر ما هستند تاکنون کارهای خوبی انجام شده است .

وی اهم کارهای انجام شده را در تهیه وتوزیع بسته های کمک معیشتی  ،تهیه جهزیه برای نوعروسان و کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات و بقاع متبرکه برای کسانی که توان مالی برای انجام اینگونه سفرها را ندارند،ونیز افتخار خادمی و اعزام کاروانهای زیارتی به مشهد مقدس و کربلای معلی درطول سال عنوان کرد.

داور اذعان داشت: سالانه ۵ تا ۶ کاروان برای مشهد زائر دارم و ۲تا ۳ کاروان برای زیارت عتبات عالیات در کربلای معلی اعزام میکنم .

وی اظهار داشت: همواره در هرکدام از این کاروان ها یک یا دو زائر، زائرین رایگان هستند و در هر سال تقریبا ۱۲ زائر رایگان برای مشهد مقدس و ۶ زائر رایگان برای کربلای معلا دارم .

گفتنی است؛این بانوی جهادگر در کنار خدمات جهادی ،به خادمی و مداحی اهل بیت علیهم السلام نیز مفتخر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار