خبرهای داغ:

بانوی کار آفرین زاهدانی: همت بالای بانوی کارآفرین زاهدانی ۲۰ بانوی سرپرست خانوار و بانوان بند نسوان را شاغل کرد

بانوی کار آفرین زاهدانی:
همت بالای بانوی کارآفرین زاهدانی ۲۰ بانوی سرپرست خانوار و بانوان بند نسوان را شاغل کرد
قزاق گفت: با علاقه و اشتیاقی که نسبت به رشته مینا کاری داشتم، توانسته‌ام با همکاری و حمایت بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان تاکنون هنرجوهایی را در این رشته هنری تربیت کنم.
کد خبر: ۹۶۱۵۰۸۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۷

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-فرزانه قزاقی، کارآفرین ومربی میناکاری روی سفال در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با بیان اینکه سه سال می‌شود که به‌صورت جدی به این هنر روی آورده است، گفت: شرط اول کارآفرینی علاقه است؛ و تنها با عشق می‌توان سختی‌های راه را به جان خرید و ادامه داد.

وی افزود: با این هدف و انگیزه توانستم رشته میناکاری را توسعه دهم و با علاقه و اشتیاقی که نسبت به این رشته داشتم، توانسته‌ام با همکاری و حمایت بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان تاکنون هنرجوهایی را در این رشته هنری تربیت کنم.

به گفته این بانوی کارآفرین؛ قریب به ۲۰ بانوی سرپرست خانوار و همچنین بانوان بند نسوان این آموزش را فراگرفته‌اند تا از این طریق امرارمعاش خود را تأمین کنند.
 
 کارآفرین مربی میناکاری روی سفال با بیان اینکه ورود به این عرصه هنری سرمایه اندک اما همتی والا می‌طلبد، ادامه داد: از متولیان خواستاریم بستری فراهم کنند تا به‌صورت رایگان بتوانیم در نمایشگاه‌ها شرکت و از این طریق بازار فروش مناسبی را برای خود فراهم کنیم.

قزاقی با بیان اینکه میناکاری یکی از هنرهای زیبا و چشم‌نواز است که مشتریان خاص خود را دارد، اظهار کرد: از مسئولین تقاضا داریم برای اهدای هدایا به کارکنان خود از آثار تولیدی صنایع‌دستی حمایت کنند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها