خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

۸۴ شهید از ۲۶۵۰ شهید منتسب به خراسان جنوبی از رسته مخابرات در دوران دفاع مقدس هستند

سردار یوسفی در مراسم تجلیل از خانواده شهید جمشیدی از شهدای رسته مخابرات در دوران دفاع مقدس که با حضور شورای اندیشه ورز پدافند سایبری نیروهای مسلح خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: ۸۴ شهید از ۲۶۵۰ شهید منتسب به استان خراسان جنوبی از عزیزان رسته مخابرات و ارتباطات در دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۹۶۱۵۱۷۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در مراسم تجلیل از خانواده شهید جمشیدی از شهدای مخابرات در دوران دفاع مقدس که امروز با حضور شورای اندیشه ورز پدافند سایبری نیروهای مسلح استان در قطعه دو گلزار شهدای بیرجند برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه دو هزار و ۶۵۰ شهید منتسب به استان خراسان جنوبی و تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، گفت: این برنامه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسته عملیات و مخابرات استان و تجلیل از خانواده شهید جمشیدی از شهدای مخابرات سپاه برگزار شد.

سردار یوسفی بیان کرد: در جریان برگزاری اولین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی، ۸۴ شهید از استان در رسته عملیات و مخابرات شناسایی و معرفی شدند.

۸۴ شهید از ۲۶۵۰ شهید منتسب به خراسان جنوبی از رسته مخابرات و ارتباطات در دوران دفاع مقدس هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: رسته مخابرات در نیروهای مسلح و ارتباط در مأموریت‌های نیروهای مسلح یک اصل مهم و تاثیرگذار است، چراکه بدون ارتباط امکان اجرای هیچ گونه مأموریت و عملیات نظامی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: آنچه در مأموریت‌ها و عملیات‌ها شاهد بودیم، حضور نیروهای عملیات و مخابرات در کنار فرماندهان برای ایفای نقش مهم و حساس آنها بود و به همین لحاظ بیشترین آسیب‌پذیری را این عزیزان داشتند و تعداد شهدای این رسته به نسبت سایر رسته های جنگ تحمیلی بالاتر است.

۸۴ شهید از ۲۶۵۰ شهید منتسب به خراسان جنوبی از رسته مخابرات و ارتباطات در دوران دفاع مقدس هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: خراسان جنوبی، ۸۴ شهید در رسته مخابرات و ارتباطات تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته عملیات اجرای دومین کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی در استان آغاز شده، گفت: در این مرتبه از کنگره شهدای استان؛ آمار شهدای منتسب به خراسان جنوبی افزایش دارد که آمار شهدای والامقام رسته مخابرات در این دوره لحاظ خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) مطرح کرد: شهدا بالاترین سرمایه و تمام هستی خود را برای امنیت، رفاه و آرامش جامعه فدا کردند؛ بنابراین هر چه در معرفی شهید و شهادت هزینه و تلاش کنیم کم است چون هنوز بسیاری از شهدا برای جامعه ناشناخته هستند.

سردار یوسفی ادامه داد: تلاش در جهت معرفی و کار برای شهدا، رسالت همه نهادها، دستگاه‌ها، مجموعه ها و همگان در جامعه هست چراکه همه ما به شهدا مدیون هستیم.

۸۴ شهید از ۲۶۵۰ شهید منتسب به خراسان جنوبی از رسته مخابرات و ارتباطات در دوران دفاع مقدس هستند

در این مراسم با حضور شورای اندیشه ورز پدافند سایبری نیروهای مسلح خراسان جنوبی از خانواده شهید جمشیدی از شهدای مخابرات در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها