خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با دبیر‌ اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه؛

حیات و پویایی سپاه در پویایی بسیج است

دبیر‌ اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه حیات و پویایی سپاه در پویایی بسیج است، گفت: امیدوارم با انسجام، همکاری و همراهی بتوانیم بسیج زنده و پویایی که مدنظر فرمانده کل قواست را فعال کنیم و اثرات و برکات آن را در سازمان، جامعه سطح منطقه و عرصه بین الملل ببینیم.  
کد خبر: ۹۶۱۵۱۷۷
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

سرهنگ «مجید شیاسی» دبیر‌ اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج طی گفتگویی که با خبرگزاری بسیج انجام داد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در شبکه ای مشغول به خدمت هستیم که خدمتگزاری ما به آحاد سپاهیان و بسیجیان در سراسر کشور و منطقه و محور مقاومت و جهان اسلام است و این را افتخاری برای خود می دانیم.

وی افزود: بسیج و شبکه نمایندگی آن در گستره سازمان و نهاد سپاه طی سال های اخیر، شبکه‌ای توانمند، قوی و کارآمد تا بالاترین لایه های سازمان را به خود اختصاص داده است و از طریق سپاه، پایگاه ها و حوزه های مقاومت، به صورت فعال و کارآمد و پویا طراحی شده است که با تدابیر مسئول سازمان بسیج و نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه، این شبکه، فعال و پویا در سراسر کشور مشغول خدمات رسانی است .  

دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: افتخار این نمایندگی، شبکه و مجموعه همکاران در بسیج، مباحث هدایتی و راهبری و بصیرت افزایی به در بین کارکنان، بسیجیان و خانواده های آنها و در نهایت صیانت و حفاظت از بسیجیان و خانواده های آنان است که الحمدلله اگر با نگاهی که رهبر معظم انقلاب مبنی بر کار و تلاش شبانه روزی و جهادی دارند، تلاش در گمنامی و خدمت به مردم داشتن ساری شود، به برکت این نگاه می توانیم نقش خود را در جهان اسلام بیشتر ایفا کنیم.  

سرهنگ شیاسی گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که در بسیج و مجموعه نمایندگی است، این است که سپاه، حیات و پویایی و زنده بودن خود را در ارتباط با بسیج می داند. آحاد کارکنان ان ارتباط تنگاتنگ را با بسیج داشته و خود را عضو کوچکی از آن بدانند و اقدامات خود را برای اعتلای بسیج انجام دهند، خودشان را پیدا کردند و حیات و پویایی را به خود دادند.  

وی با تاکید بر اینکه حیات و پویایی سپاه در پویایی بسیج است، گفت: امیدوارم با انسجام، همکاری و همراهی بتوانیم بسیج زنده و پویایی که مدنظر فرمانده کل قواست را فعال کنیم و اثرات و برکات آن را در سازمان، جامعه سطح منطقه و عرصه بین الملل ببینیم.  
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها