خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

احداث و مرمت ۲۲۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی به همت جهادگران با اجرای پویش "بنای همدلی" در استان

سردار یوسفی گفت: پویش ملی "بنای همدلی" قصد دارد در راستای ایجاد حرکت عمومی میان آحاد مردم، بسیجیان و گروه‌های جهادی برای نقش آفرینی در خصوص کاهش معضل مسکن محرومین از طریق احداث، تعمیر و مرمت ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین در کشور تا پایان تابستان ۱۴۰۳ ارائه خدمت نماید و در همین راستا ۲۲۰ واحد مسکونی در مناطق محروم سطح استان به همت جهادگران احداث، مرمت و تعمیر می شود.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۰۷
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی امروز در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه انصارالرضا(ع) که با حضور مسئولین اقشار، معاونت‌های سپاه و به صورت گفتگوی تصویری با فرماندهان نواحی، مسئولین بسیج سازندگی، شوراها و قرارگاه های عملیات جهادی خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: پویش "بنای همدلی" با هدف کاهش معضل مسکن محرومین از طریق احداث، تعمیر و مرمت منازل نیازمندان همزمان با سراسر کشور در ایام تابستان توسط جهادگران در خراسان جنوبی اجرا می‌شود. 

احداث و مرمت ۲۲۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی به همت جهادگران با اجرای پویش

سردار یوسفی بیان کرد: پویش ملی "بنای همدلی" قصد دارد در راستای ایجاد حرکت عمومی میان آحاد مردم، بسیجیان و گروه‌های جهادی برای نقش آفرینی در خصوص کاهش معضل مسکن محرومین از طریق احداث، تعمیر و مرمت ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین در کشور تا پایان تابستان ۱۴۰۳ ارائه خدمت نماید. 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) عنوان کرد: در راستای اجرای پویش "بنای همدلی" در خراسان جنوبی؛  فعال در حوزه عمرانی و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی قادر بر پشتیبانی، اقشار سپاه، خیرین و مردم تا پایان تابستان امسال احداث، تعمیر و بازسازی می‌شوند. 

سردار یوسفی به آغاز دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی از سال گذشته اشاره کرد و تاکید کرد: در پویش "بنای همدلی" خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران نیازمند استان ذیل برنامه‌های کمیته خدمات‌ جهادی کنگره ملی شهدای خراسان جنوبی مورد توجه ویژه قرار گیرند. 

احداث و مرمت ۲۲۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی به همت جهادگران با اجرای پویش

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در پایان بر همکاری همه معاونت ها، اقشار سپاه و فرماندهان نواحی با قرارگاه های عملیات جهادی استان به منظور ارایه خدمات بهتر و موثرتر به مردم عزیز استان تاکید نمود.

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان در این جلسه، گفت: در ایام تعطیلات تابستان امسال، ۶۷۰۰ جهادگر در قالب ۷۲۰ گروه جهادی در مناطق محروم سطح استان در عرصه های مختلف به مردم عزیز خدمت‌رسانی خواهند کرد. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به واسطه محرومیت هر ساله میزبان جهادگران بسیاری از سراسر کشور برای خدمت به مردم نیازمند این استان می باشند که در تابستان امسال نیز ۹ گروه جهادی میهمان از سایر استان ها در مناطق محروم خراسان جنوبی حضور خواهند یافت و به مردم عزیز خدمات جهادی ارائه می‌دهند.

احداث و مرمت ۲۲۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی به همت جهادگران با اجرای پویش

 هنری بیان کرد: بخشی از فعالیت جهادگران در اردو‌های جهادی تابستان امسال، در قالب طرح شهید عجمیان خواهد بود که شامل زیباسازی و شاداب سازی مدارس، تعمیر و مرمت سرویس بهداشتی مدارس مناطق محروم و مرزی استان است و انشاءالله گروه های تخصصی در این زمینه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برای ارائه خدمات جهادی و رفع مشکل مدارس مناطق محروم همکاری خواهند داشت.

احداث و مرمت ۲۲۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی به همت جهادگران با اجرای پویش

وی افزود: با حمایت سازمان بسیج و با استفاده از منابع داخلی سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی؛ با هدف توانمندکردن قرارگاه ها و گروه‌های جهادی در ارائه خدمات گسترده تر و بهتر به مردم عزیز، ۲۶۰ مورد از تجهیزات در حوزه زیرساختی و عمرانی با هدف پوشش گروه‌های جهادی در اختیار قرارگاه‌های عملیات جهادی پهنه ای و منطقه‌ای شهرستان‌های استان قرار گرفت. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: تجهیز قرارگاه‌های عملیات جهادی و گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های مختلف در اولویت برنامه‌های سال جاری می باشد.

احداث و مرمت ۲۲۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی به همت جهادگران با اجرای پویش

ارسال نظرات
پر بیننده ها