خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

از تهیه ۲۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال تا اعزام مبلغ به مناطق محروم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس گفت: گروه جهادی ثارالله (ع)، ۲۵ سری جهیزیه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال را در کنار دیگر فعالیت‌ها به مردم خدمت‌رسانی کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۳۲
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز با اشاره به اینکه این سازمان هم همچون دیگر ارگان‌ها فعالیت جهادی خود را نه تنها در کشور، بلکه فراتر از مرزهای ایران اسلامی انجام می‌دهد، اظهار داشت: این سازمان در سامانه اطلس، دارای 70 گروه جهادی ثبت شده با رویکردهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی، قرآنی، تحصیلی و تربیتی است.

وی با بیان اینکه رویکردهای دیگری هم همچون فرزندآوری، ازدواج، و کاهش آمار طلاق هم جزء وظایف تعیین شده در گروه‌های جهادی است، تصریح کرد: در فصلی که گذشت، گروه جهادی ثارالله(ع)، 25 سری جهیزیه با اعتبار 150 میلیارد ریال را در کنار دیگر فعالیت‌ها به مردم خدمت‌رسانی کرده است.

حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب با اشاره به موسسات خیریه طلاب در قالب گروه‌های جهادی راه‌اندازی کردند، و خدمت‌رسانی به مردم از کرونا تا سیل سرپل ذهاب آغاز شده است، از ادامه این فعالیت‌های جهادی طلاب فارس خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات و حضور حداکثری هم بالغ بر 300 روحانی در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند تا حضور حداکثری مردم را در انتخابات رقم بزنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس با تاکید بر اینکه این فعالیت‌ها متوقف نشده است، ادامه داد: هر هفته 20 طلبه در قالب گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شهید طلبه "آرمان علی‌وردی" به عنوان شاخصه کار سازمان بسیج طلاب قرار گرفته است، افزود: در این راستا گروه‌های جهادی برتر را مورد تفقد قرار داده و به تهران معرفی می‌کنیم و کارهایشان را در فضای مجازی منتشر می‌کنیم تا از آنان دستگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار