خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج:

در سال اول اردو‌های راهیان پیشرفت بیش از ۳ میلیون نفر روز اعزام داشتیم

تجربه تلفیق اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت که در سال گذشته و امسال در حال انجام است، تجربه‌ای موفقیت آمیز بود و ادامه خواهد داشت. 
کد خبر: ۹۶۱۵۵۰۹
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

در سال اول اردو‌های راهیان پیشرفت بیش از ۳ میلیون نفر روز اعزام داشتیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «سوری» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج، صبح امروز دوشنبه (۱ مرداد) در همایش تجلی اخلاص که به منظور تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور و پیشرفت در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: در سال اول اردو‌های راهیان پیشرفت بیش از ۳ میلیون نفر روز اعزام داشتیم و امسال بناداریم جهش خوبی را در اردو‌های راهیان نور و پیشرفت شاهد باشیم. 

وی افزود: تجربه تلفیق اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت که در سال گذشته و امسال در حال انجام است، تجربه‌ای موفقیت آمیز بود و ادامه خواهد داشت. 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج اضافه کرد: طی سه ماه اخیر که رئیس جمهور عزیزمان آیت الله رئیسی شهید شد و دو انتخابات در کشور برگزار شد، شاهد بودیم که ۳۰۰ هزار نفر از عزیزان مان در اردو‌های راهیان نور و پیشرفت شرکت کردند. 

سردار سوری ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءلله در سال جاری شاهد افزایش کمی و بهبود کیفی اردو‌های راهیان نور و پیشرفت باشیم. 

وی در پایان تصریح کرد: انتظار ما از شما خواهران و برادران عزیز این است که مانند همیشه به مدد ما در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری در سپاه‌های استانی مختلف بیایید. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار