خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

بانوان ایرانی، پرورش دهنده نسل آگاه در مسیر امامین انقلاب هستند

بانوان ایرانی، پرورش دهنده نسل آگاه در مسیر امامین انقلاب هستند
حجت الاسلام یوسفی گفت: بانوان ما همچنان عفیف و پاکدامن هستند و نسل بعدی این انقلاب و نظام را تربیت می‌کنند و نسل‌های آینده آگاه و هوشیارتر از نسل‌های امروز در مسیر نظام، امامین انقلاب و شهدای عزیز حرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۳۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

قزوین_ به گزارش بسیج، اجتماع بزرگ عفاف و حجاب، مدافعان حریم خانواده با حضور حجت الاسلام یوسفی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ مهرعلیا، فرمانده سپاه شهرستان البرز، مسوولان شهری و اقشار مختلف مردم و به همت جامعه زنان سپاه شهرستان و ستاد گرامیداشت هفته عفاف و حجاب شهرستان البرز در پارک لاله این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسفی در اجتماع پرچمداران زینبی اظهار کرد: غربی‌ها مدعی هستند که زنان نیمی از جامعه می باشند؛ اما دین مبین اسلام معتقد است که زنان نه تنها نیمی از جامعه هستند بلکه نیم دیگر را نیز آنها تربیت می‌کنند. سراغ نداریم که یک مرد موفقی زن تلاشگر و زحمتکش در کنار او چه در نقش همسری و چه در نقش مادری نباشد و از دامن پاک زنان، مردان موفق ارتقا و پرورش یافته‌اند و این سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی است که" از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود."

وی افزود: از دامن پاک زنان افراد رشیدی تربیت یافته‌اند که امروز در دنیا منشأ تحول شده‌اند و ما به آنها افتخار می‌کنیم؛ در دین و آیین ما زنان نقش ویژه‌ای دارند؛ اما مدعیان غربی در حد و اندازه لغاتشان هم برای زن ارزشی قائل نیستند؛ در دین مبین اسلام، زنان شأن، منزلت و جایگاه ویژه‌ای دارند؛ اما در فرهنگ غربی مدعیان رعایت حقوق زن در حد اسم نیز ارزشی برای او قائل نیستند و در لغاتشان هم به آنها اسم مستقلی نداده‌اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: در اسلام در کنار پیامبر عظیم الشأن اسلام همسر فداکاری به نام خدیجه کبری(س) بود و در کنار امیرمومنان(ع) همسری مانند حضرت زهرا(س) در شرایطی که در صدر اسلام انحراف در دین پدید آمد به عنوان شهید راه ولایت از ولی جامعه حمایت نمود و اگر در حادثه کربلا زینب(س) نبود، نهضت امام حسین(ع) و یارانش بازگو نمی‌شد و از بین می‌رفت و در نهضت منجی بشریت هم زنان در زمره یاران آن حضرت هستند که همه این‌ها نشانگر نقش و جایگاه ویژه زنان و بانوان در دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: بحث عفاف و حجاب که خواسته دینی جامعه ماست برای حفاظت و صیانت از دامن‌های پاک مادران است؛ محدودیت نیست مصونیت است و برای ارزش‌های واقعی بانوان می‌باشد. غربی‌ها به عنوان کالا از زن استفاده می‌کنند؛ اما در دین مبین اسلام به عنوان سرمایه‌ای که اگر مردی نداشته باشد نمی‌تواند به معراج برود.

حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: اگر کسانی تحت تاثیر تهاجم فرهنگی دچار غفلت شده باشند ما آنها را به عنوان دختر خودمان می‌دانیم و مبارزه ما با کسانی است که نقشه دشمنان ما را در آسیب رساندن به جامعه عفیف و پاک زنان اجرا می‌کنند و آدمک های متحرکی شده‌اند که از طرف دشمن هدایت و مدیریت می‌شوند؛ طبق اسناد در مواردی، عده ای اجیر شده اند تا با پوشیدن لباس هایی خارج از عرف جامعه، در ملأ عام حاضر می شوند تا قبح این عمل شکسته شود.

وی ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت شبانه روز بیش از ۳ هزار ساعت در رسانه‌های مختلف علیه دین، نظام و باورهای ما تبلیغ می‌کنند و طبیعی است که در بحث‌های فرهنگی برخی افراد آسیب دیده و عفاف و حجاب را رعایت نکنند که اگر مسئولان و دلسوزان این نظام همت به خرج بدهند می‌توانیم این دو گروه را از هم جدا و تفکیک نماییم.

وی افزود: در هر دوره‌ای از جنگ‌های دشمن اعم از سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی تلفات داشتیم و طبیعتاً هر جنگی تلفات خاص خودش را دارد؛ اما به فضل الهی این جامعه زینبی تا مادامی که پرچم زینب(س) که پرچم سرخ امام حسین است بر دست دارند؛ پیروز این میدان هستند و از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد: زنان ما همچنان عفیف و پاکدامن هستند و نسل بعدی این انقلاب و نظام را تربیت می‌کنند و نسل‌های آینده آگاه و هوشیارتر از نسل‌های امروز در مسیر نظام، امامین انقلاب و شهدای عزیز حرکت خواهند کرد و تلاش‌های دشمن به جایی نخواهد رسید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار