مثبت سوژه |

روایت بانوی روانشناس فیروزه‌ای که با اشتغال‌زایی و پیشگیری از طلاق، بذر اُمید در دل خانواده‌ها می‌کارد

بانوی روانشناس و مشاور خانواده شهرستان فیروزه در کسوت بسیجی، با شناسایی و ارائه مشاوره به خانواده‌های دارای آسیب‌های اجتماعی از ۱۵ مورد طلاق پیشگیری کرد و برای بیش از ۷۰ نفر از بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار اشتغال‌زایی ایجاد نمود.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۵۹
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از فیروزه، اینجا روایتی دیگر از مهر و محبت به همنوعان را می خوانید، روایت عشق به وطن که در خدمت به مردم یک شهرستان تجسم یافته، روایت ایثارگری و خدمت ارزنده یک بانوی بسیجی روانشناس و مشاور خانواده که با کمک به حل مشکلات اجتماعی خانواده های آسیب پذیر از چندین طلاق پیشگیری و برای بسیاری از بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار در شهرستان فیروزه اشتغالزایی داشته است.

این روایت شنیدنی و امید آفرینی هم از آن دست روایت هایی است که برگرفته از روحیه جهادی و خدمت رسانی به همنوعان وهموطنانی است که در بند مشکلات وآسیب های اجتماعی گرفتار شده اند.

دکتر رزیتا منوچهری، کارشناس مسائل خانواده در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تعامل و همکاری با بسیج جامعه زنان شهرستان فیروزه، اظهار کرد: در مسیر خدمت رسانی جهادی به مردم وخانواده ها در شهرستان فیروزه در ۳ بخش عفاف وحجاب، پیشگیری از طلاق و ایجاد مشاغل خانگی همکاری دارم.

وی تصریح کرد: در زمینه عفاف وحجاب از سال  ۱۴۰۲ تاکنون با کمک ۲۴ سرشبکه عفاف وحجاب تحت عنوان « سفیران مهر»  با ۴۰ نفر از خانم های بد پوشش ارتباط گرفته و با گفتگوی چهره به چهره به صورت اقناعی وتدریجی توجیه شده آند که در حال حاضر از حجاب و پوشش مناسب برخوردار هستند.

منوچهری در ادامه افزود: در موضوع پیشگیری از طلاق از سال ۱۴۰۲ تاکنون با استفاده از روش های صحبت با زوجین، دعوت با میانجی گری ریش سفیدان ومطلع کردن آنها از تبعات طلاق در جامعه، توانستیم از  ۱۵مورد طلاق در سطح شهرستان پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای بانوان خانه دار و راه اندازی مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۲ تاکنون نیز با ارائه تسهیلات با باز پرداخت بلند مدت، ارائه مشاوره های کسب وکار و ایجاد بازار فروش محصولات خانگی موفق شدیم برای ۷۰ نفر از بانوان بد سرپرست وسرپرست خانواده در شهرستان فیروزه ایجاد اشتغال داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار