خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ قرآنی در تمام سنین شهرستان هندیجان

بسیجی جوان هندیجان عبدالله مشهدی توانسته در رشته های قرآنی و اذان مقام های برتری شهرستانی و استانی را کسب نماید و در آموزش مقاطع سنی رشته های حفظ و قرائت قرآن تدریس داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۷۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، برادر بسیجی عبدالله مشهدی اظهار داشت: از سن ۱۲سالگی تا کنون که ۳۱ ساله شدم با عشق و علاقه و حمایت خانواده و پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه هندیجان اقدام به یادگیری قرآن و بعد از آن در حال آموزش به نونهالان ، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برادر در پایگاه و سطح شهرستان هندیجان می باشم.

وی افزود : درحال حاضر به نونهالان و جوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر در رشته حفظ و قرائت و تفسیر قرآن بصورت منظم آموزش می دهم و برای مسابقات قرآنی شهرستان آماده می نمایم و جوانان شهرستان مخصوصا پایگاهی علاقه قابل به تحسینی به آموزش قرآن دارند .

وی بابیان عضویت در پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان گفت: از سال ۱۳۸۵ در پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر که در محله شهرک باهنر هندیجان جنوبی هست عضو شدم .

بسیجی مشهدی عنوان نمود : در مسابقات شهرستانی و استانی مسابقات قرآنی در رشته های قرائت ، اذان و تفسیر حضوری فعال دارند و عنوان های برتر و اولی استانی را کسب نموده ام و وظیفه دارم تجارب قرآنی خود را در اختیار نسل کنونی و آیندگان منتقل نمایم و قرآن موجب سعادتمندی و هدایت و خیر و برکت در زندگی هر فردی می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار