خبرهای داغ:

سپاه در رفع محرومیت کنار مردم است

فرمانده سپاه شوش گفت: سپاه برای رفع محرومیت و مشکلات در کنار مردم خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۷۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه شوش در نشست صمیمی با سران عشایر و مردم شهرک بهرام این شهرستان اظهار داشت: ما امروز کربلای جدید داریم،  کربلایی که در دشت نینوا اتفاق افتاد ، امروزه در غزه و رفح صورت می گیرد و روزانه صدها کودک، نوجوان و جوان پرپر می شوند.

وی افزود: اگر در آن سال ها در کتب تاریخی، احادیث و روایات از حسین و  در پای منبرها از حسین و آل حسین می گفتند و مداحی می کردیم، امروز آن صحنه ها در تلویزیون و لنز عکاسان مشاهده می کنیم و چیزی که به مردم عزت و قدرت ایستادگی داده است مقاومت است.

سرهنگ طرفی تصریح کرد: این که مردم  شهرک بهرام در تاسوعا و عاشورای حسینی چه شور و حالی داشتند، این به دلیل علق و خاطر این مردم به اهل بیت است.

فرمانده سپاه شوش یادآور شد: در رفع مشکلات تعلل نخواهیم کرد، ابن شهرک یک رسانه به تمام معناست، ما باید یک تعامل داشته باشیم تا برای برطرف کردن مشکلات این منطقه گامی برداشته شود.

وی عنوان کرد:در کنار مردم خواهیم بود و برای برخی از مشکلات مانند آب و برق و خانه بهداشت شهرک که مطالبه مردم است باید بررسی ها و مطالعات انجام شود و ما پیگیر رفع این مشکلات خواهیم بود. 


سرهنگ طرفی در ارتباط با مسائل فرهنگی نیز خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت فرهنگی این منطقه باید اقدامات فرهنگی مانند یادواره شهدا و مناسبت های ملی و مذهبی را انجام دهیم.


در پایان این دیدار سرهنگ طرفی و هیئت همراه از پایگاه مقاومت بسیج شهید علی خوردکه بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار