خبرهای داغ:
مشاور معاونت امور حقوقی و مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛

اجرای ۳۰ درصدی قوانین ایثارگری، ضعف در اجرای این قانون است

اجرای ۳۰ درصدی قوانین ایثارگری، ضعف در اجرای این قانون است
رضا ریاحی گفت: امروز قوانین ایثارگری ۳۰ درصد اجرا می‌شود که این ضعف است و باید با هماهنگی یکدیگر تلاش کرد تا همه قوانین ایثارگری به صورت کامل اجرا شود.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۸۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

قزوین_ به گزارش بسیج، همایش حقوق شهروندی و ایثار با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد.

رضا ریاحی مشاور معاونت امور حقوقی و مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حقوق بشر و بین‌الملل را برای حاضرین تبیین کرد و گفت: امروز ضرورت دارد که جامعه ایثارگران جنایت‌های اخیر اسرائیل علیه کودکان را محکوم کنند.

وی بیان کرد: جامعه ایثارگران بعد از نقش‌آفرینی در دوران هشت سال دفاع مقدس، هیچ مطالبه‌ای از دولت نداشتند اما قانون‌گذار برای آنها خدمات تعریف کرده است.

مشاور معاونت امور حقوقی و مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز قوانین ایثارگری ۳۰ درصد اجرا می‌شود که این ضعف است و باید با هماهنگی یکدیگر تلاش کرد تا همه قوانین ایثارگری به صورت کامل اجرا شود.

ریاحی گفت: امروز همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در اجرای قوانین حوزه ایثارگری و خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران تلاش کنند.

این مسئول افزود: باید همه مشکلات جامعه ایثارگران در حوزه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی، مسکن و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برطرف شود و خدماتی در شان این قشر معظم جامعه به آنها ارائه شود.

وی ادامه داد: ایثارگران پیشنهادهای خود را جهت رفع مشکلات ایثارگری در کارگروه‌های تعریف شده ارائه دهند تا بعد از بررسی، برطرف شود.

در این همایش، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطالبی پیرامون اهمیت اجرای همایش حقوق شهروندی و ایثار، آسیب‌شناسی قوانین حوزه ایثارگران و اجرای درست و کامل قوانین حوزه ایثارگری مطرح کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار