خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

آغاز رزمایش امت واحده به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

آغاز رزمایش امت واحده به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: رزمایش "امت واحده" با هدف شبکه‌سازی و توجه به استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه به همت معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۰۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

قزوین_ به گزارش بسیج، رزمایش "امت واحده" با هدف شبکه‌سازی و توجه به استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه به همت معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد غلامی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان در گفتگو با بسیج، ضمن بیان اهمیت شبکه‌سازی و توجه به استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه در فعالیت‌های تربیتی، از آغاز رزمایش امت واحده از امروز خبر داد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان در این‌ خصوص گفت: شبکه وسیع و گسترده تربیتی بسیج در سراسر استان تا سر پنجه‌های آن در پایگاه‌های مقاومت بسیج، می‌بایست به‌صورت دو سویه با سایر رده‌ها ارتباط داشته باشند.

حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: به همین منظور پاتوق صالحین بصیر ایران یا کانال پیک‌صبا و هم‌چنین نرم‌افزار کاربردی صالحین دو مرجع اصلی الگویابی و تامین محتوا در راستای اجرای عملیات‌های تربیتی محسوب می‌شود که براساس یک رزمایش ۷۲ ساعته بنا داریم ارکان تربیتی، مدیریتی و فرماندهی صالحین را با این دو حلقه‌‌ واسط به هم متصل نمائیم.

مخاطبین می توانند جهت نصب نرم افزار صالحین در کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/com.salehin.ir یا در مایکت https://myket.ir/app اقدام نمایند و بعد از نصب نرم افزار، در کانال کشوری پیک صبا به آدرس https://eitaa.com/peickesaba/39782 عضو شوند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار