خبرهای داغ:
فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا:

فرصت خدمت یکی از مواهب الهی است/جوانان سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند

سردار حمید مازندرانی گفت: جوانان سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند و انشاالله با تاسی از سیره حضرت علی اکبر(ع) بتوانند برای آینده کشور بسیار مفید و تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۹۶۱۵۶۳۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵

فرصت خدمت یکی از مواهب الهی است/جوانان سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حمید مازندرانی، فرمانده تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا در نشست صمیمی با سربازان این تیپ ضمن بررسی مشکلات سربازان گفت: سربازی برای ما افتخار است. شما که لباس نیروهای مسلّح را به تن کرده‌اید، در واقع مفتخرید به اینکه خود را برای دفاع از ملّت ایران، برای دفاع از هویّت اسلامی آماده کرده‌اید. فرصت خدمت یکی از مواهب الهی است که باید آنرا مغتنم شمرده و در جهت صادقانه و خالصانه شدن آن تلاش نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: همانگونه که در جنگ تحمیلی جوانانی مثل شما وارد جنگ حماسی شدند، امروز سربازی شما امر بسیار مقدسی است که آن را با هیچ چیز عوض نکنید. این سربازی زکات امنیت کشور است تلاش کنید بهترین خاطرات را از این دوران برای خود ثبت کنید.

سردار مازندرانی با اشاره به وصیتنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : ایشان در وصیتنامه خود بر عبارت، سرباز قاسم سلیمانی تاکید کردند که این مهم نشان دهنده ی جایگاه ویژه سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 وی در پایان گفت: جوانان سرمایه های ارزشمند کشورمان هستند و انشاالله با تاسی از سیره حضرت علی اکبر(ع) بتوانند برای آینده کشور بسیار مفید و تاثیرگذار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار