توجه به جامعه هدف بهزیستی رویکرد مطلوب دولت سیزدهم بود

استاندار سمنان گفت: نگاه محبت آمیز همراه با کرامت و رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان همواره مدنظر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم قرار داشت.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۵۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ در دیدار با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان در محل دفتر استاندار گفت: اقدامات، تلاش ها و زحمات در حوزه رسیدگی به امور جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی، کاری دلی بوده و با صبوری باید به سرانجام برسد.
وی افزود: در حوزه توانمندسازی و توجه به جامعه محرومین، باید اقدامات مطلوب و موثری در دستور کار باشد.
هاشمی خاطر نشان کرد:بکارگیری معلولان در پست های سازمانی در قالب ۳ درصد استخدامی از سوی دولت سیزدهم با اجرای آزمون استخدامی گامی موثر در توانمندسازی جامعه محرومین و معلولان بود.
استاندار سمنان گفت: انشالله در دولت چهاردهم به ریاست دکتر پزشکیان نیز با نگاه مثبت و رویکرد مطلوب موجود، خانواده بی بضاعت، محرومان و جامعه هدف بهزیستی همچنان در اولویت خواهد بود.

محمود منطقی ، مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز گفت: حفظ عزت و کرامت مددجویان استان همواره در اولویت کاری ما قرار دارد.

 وی گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم ، در حال حاضر پشت نوبت دریافت پوشش بهزیستی وجود نداشته و حق پرستاری ها و حمایت های مالی نیز تقویت شده است و تمامی دهک های یک تا سه تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان اظهار داشت: اعتبارات در حوزه بهزیستی استان با نگاه مثبت برای خدمت به جامعه هدف ، بالغ بر ۶ برابر افزایش یافته است.

منطقی بیان کرد: ظرفیت پست سازمانی در قالب ۳ درصد استخدامی معلولان در دستگاه های اجرایی در دولت سیزدهم احصا و در سطح کشور اجرایی شد.

وی گفت: ۳۶ مورد بازگشت به خانواده و ۳۴ مورد فرزندخواندگی در سال گذشته در استان به سرانجام رسید.

 مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان کرد: حمایت از فرزندان بی سرپرست تحت پوشش مجموعه بهزیستی استان در حوزه ورزشی به صورت مطلوب در دستور کار قرار گرفت که شاهد موفقیت ها و کسب مدال و قهرمانی در این بخش بودیم.

 منطقی گفت: سال ۱۴۰۰ اعتبار مجموعه بهزیستی استان۸۷ میلیارد تومان، سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۱۰۴ میلیارد و در سال ۱۴۰۲ به ۲۰۸ میلیارد تومان رسید‌.

 وی افزود: مشارکت های نقدی مردمی ما طی سه سال گذشته بالغ بر ۳ هزار درصد رشد داشته که توانستیم رتبه سوم کشوری را بدست آوریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار