فرماندار بیله‌سوار: ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی بیله‌سوار جذب شد

فرماندار بیله‌سوار مغان از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیصی در سال گذشته خبر دادواز مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست پروژه‌های قابل افتتاح دستگاه‌های ذیربط رابرای افتتاح در هفته دولت به فرمانداری ارائه کنند.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۰۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

فرماندار بیله‌سوار: ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی بیله‌سوار جذب شد

به گزارش خبرنگار اردبیل، صاحبعلی اصغری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بیله‌سوار اظهار کرد: با اعتبارات اختصاص یافته خدمات خوبی در حوزه راه‌سازی ، بخش سخت‌افزاری ، بهداشت و درمان ، ساخت مدارس ، طرح‌های گازرسانی ، احداث مسکن برای جوانان و تامین آب شرب مناطق روستایی و عشایری استان ارائه شد.

وی ادامه داد: در این مدت موفق شدیم در کنار خدمات‌رسانی به مردم رویداد بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را به خوبی مدیریت و برگزار کنیم.

اصغری در عین حال از مدیران دستگاه‌های اجرایی منطقه خواست پروژه‌های قابل افتتاح دستگاه‌های ذیربط را برای افتتاح در هفته دولت به فرمانداری ارائه کنند.

فرماندار بیله‌سوار همچنین با اشاره به جایگاه مهم نماز جمعه گفت: ائمه جمعه و مدیران باید از ظرفیت و جایگاه نماز جمعه در راستای بیان خدمات و حل مشکلات استفاده کنند.

اصغری به اعزام ۱۸۰ نفر از این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق شمال غرب کشور اشاره کرد و افزود: در این کاروان‌ها کارکنان دولتی نیز از مناطق عملیاتی پیرانشهر ، تمرچین و وادی رحمت بازدید خواهند کرد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار