تربیت فرزندان، نقش مهمی در ساختن جامعه‌ ای سالم و پویا ایفا می کند

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: والدین با آموزش آموزه های دینی و اخلاقی، مهارت‌ های زندگی و هویت ملی به فرزندان خود، نقش مهمی را در تربیت نسل آینده ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۰۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده اظهار کرد: تربیت فرزندان، نقش مهمی در ساختن جامعه سالم، پویا و توسعه یافته ایفا می کند و خانواده بعنوان اولین نهاد تربیتی، وظیفه خطیر تربیت فرزندان را بر عهده دارد.

وی افزود: در کنار خانواده، مدارس نیز بعنوان دومین نهاد تربیتی، وظیفه آموزش علم و دانش و همچنین پرورش استعدادها و خلاقیت‌ های دانش‌ آموزان را عهده‌ دار است.

 عدیده با اشاره به اینکه همکاری و تعامل بین خانواده و مدرسه ‌تواند زمینه‌ ساز تربیت نسلی فرهیخته، متعهد و متخصص باشد، تصریح کرد: فرزندان در محیطی که احساس محبت و امنیت می کنند، بهتر رشد می کنند و به هنجار های اجتماعی پایبند تر خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با تاکید بر اینکه والدین و مربیان باید با رفتار و کردار خود الگوی مناسبی برای فرزندان باشند، خاطرنشان کرد: ضروری است که خانواده‌ ها و معلمان بطور آگاهانه به رفتار و گفتار خود در مقابل فرزندان توجه داشته باشند و سعی کنند الگوی رفتاری مناسبی برای آنها باشند.

در پایان از مربیان و معلمین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اهدا گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار