خبرهای داغ:

پرداخت بیش از ۴۱ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق به مشترکان اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با اجرای طرح "پویش باانرژی" بیش از ۴۱ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی در صورتحساب مشترکان برق کلانشهر اهواز لحاظ و مشمول دریافت قبض برق رایگان شدند.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۳۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد فراتی با بیان اینکه امسال جهت گذر موفق از پیک بار تابستان از سوی وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی توانیر تعداد ۱۸۰ برنامه در بخش‌های مختلف تدوین شده است اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم در اجرای طرح گذر از پیک بار در بخش خانگی است که اهمیت و نقش به‌سزایی در میان بخش‌های دیگر دارد که امسال علاوه بر اجرای طرح تشویقی صورتحساب رایگان برای مشترکین خانگی، جوایز ارزنده‌ای برنامه ریزی شده است.

فراتی با قدردانی از مشترکانی که تاکنون مشارکت خوبی با صنعت برق داشته‌اند بیان کرد: از آغاز اجرای طرح "پویش باانرژی" تاکنون بالغ بر ۱۶۰ هزار مشترک مشمول پاداش صرفه جویی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکا از محل صرفه جویی حاصل از ۱۶۰ هزار مشترک در کلانشهر اهواز تا پایان تیرماه، بیش از ۴۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی ذخیره شده است تصریح کرد: این میزان صرفه‌جویی نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه برق دارد.

کلانشهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یک هزارو ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار