خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

روایت اراده‌ای والا برای ترک ۱۵ سال اعتیاد تا راه‌اندازی کارگاه واشتغالزایی در روستای سراب

همدان-اراده‌ والای آقای خدابنده‌لو، او را از حبس و ۱۵ سال اعتیاد رها کرد تاجایی که امروز در کنار راه‌اندازی کارگاه رشته‌بری برای چند نفر نیز در در روستای سراب گل تپه شهرستان کبودراهنگ اشتغالزایی کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۱۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
روایت اراده‌ای والا برای ترک ۱۵ سال اعتیاد تا راه‌اندازی کارگاه واشتغالزایی در روستای سراب

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی خدابنده‌لو ۱۵ سال گرفتار اعتیاد و حبس بوده و با همت والایی پس از حبس و ترک اعتیاد، کارگاه رشته‌بری در روستای سراب گل تپه شهرستان کبودراهنگ را راه‌اندازی کرد.

محمدعلی خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: در دوران جوانی گرفتار اعتیاد شده و ۱۵ سال در دام اعتیاد افتادم و طوری شده بود که در کوچه پس کوچه‌های روستا و دیگر روستاها گذران زندگی می‌کردم.

وی بیان کرد: به کمک مادرم که رشته‌بری سنتی داشت، توانستم پس از ۱۵ سال اعتیاد و کشیدن حبس، اعتیادم را ترک کنم و در کنار مادرم مشغول به کار شوم.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه پس از ترک اعتیاد تشکیل خانواده دادم و دو فرزند دارم و الحمدلله زندگی رو به راهی دارم و در کنار مادرم گذران زندگی می‌کنم، افزود: تا سال ۱۳۹۶ رشته‌های تولیدی سنتی مادرم را بین روستا و روستاهای اطراف توزیع می‌کردیم.

وی یادآور شد: در سال ۱۳۹۷ با تسهیلاتی که از کمیته امداد امام خمینی (ره) گرفتم، اقدام به راه‌اندازی کارگاه رشته‌بری کردم و در حال حاضر چند نفر نیز در کنار دستم کار می‌کنند و محصولات تولیدی خود را در شهرستان و استان توزیع می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار