خبرهای داغ:
با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور؛

انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین

انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین
با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌ سواری کشور، احمدخورگامی با کسب ۲۰ رای از ۲۰ رای اخذ شده به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۱۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

قزوین_ به گزارش بسیج، انتخابات ریاست هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین با حضور دکتر اعلایی مقدم مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین و دکتر اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور برگزار شد.

در این جسله که صبح امروز برگزار شد، احمدخورگامی با کسب ۲۰ رای از ۲۰ رای اخذ شده به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.

 در ادامه جلسه، احمد خورگامی لیست پیشنهادی اعضای هیئت رئیسه خود را اعلام کرد و پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه، طاهره پورحیدری به عنوان نایب رئیس و مجید دقیقی، اسماعیل عرشیان و پیمان خداداده به عنوان اعضای هیئت مدیره و یاسر بابایی به عنوان خزانه دار این انتخابات برگزیده شدند.

در ادامه عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تبریک به مهندس خورگامی و اعضای منتخب هیئت رئیسه از آنها خواست، ضمن جوان گرایی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان استان قزوین سیر تحولی را در ورزش دوچرخه‌ سواری استان ایجاد نمایند و توجه ویژه به قهرمانی را سرلوحه کار هیئت قرار دهند.

دکتر اسدی نیز ضمن تبریک به اعضای جدید بیان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری منتخب، باید با دیدفنی و مدیریتی کسب مدال و قهرمانی اولویت بندی شود.

وی در ادامه تشریح کرد: ورزش دوچرخه‌سواری با توجه به تفاوت و تنوعی که دارد جزء ورزش های پر هزینه به حساب می آید و باید برای رفع دغدغه‌های ورزشکاران و دوچرخه‌سواران عزیز ترتیبی اتخاذ شود تا با جذب حامیان مالی و اسپانسری مشکلات و زیر ساخت های ورزش دوچرخه‌سواری استان برطرف شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار