اعزام ۱۸ اکیپ امدادی ،درمانی و بهداشتی به جشنواره شمیم سپاه

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه لرستان گفت: ۱۸ اکیپ امدادی و درمانی جهت ارائه خدمات سلامت به پنجمین دوره جشنواره سراسری فرهنگی، ورزشی شمیم سپاه پاسداران می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۲۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳

عبدالوحید ملک‌آرا معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه لرستان درگفتگو با خبرنگار بسیج لرستان با اشاره به اعزام ۱۸ اکیپ امدادی و درمانی به جشنواره شمیم سپاه اظهارداشت: این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای تخصصی، کارشناسان بهداشتی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، نیروهای پشتیبانی است که در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند و خدمات لازم را به ورزشکاران ارائه می‌دهند.

وی افزود: در مسابقات ورزشی شمیم سپاه پاسداران که به میزبانی سپاه حضرت بوالفضل (ع) لرستان برگزار می‌شود ۱۲ اکیپ امدادی و درمانی همراه با آمبولانس به‌صورت ثابت در سالن‌های ورزشی مستقر می‌شوند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: اکیپ امدادی و درمانی سیار که متشکل از ۳۰ نفر نیروی تخصصی است همراه با تجهیزات کامل به صورت پایه و تعدادی نیز جهت خدمت‌رسانی و پیوستن به مراکز اورژانس در ابتدا تا پایان جشنواره حضور و آمادگی دارند. وی بیان کرد: علاوه بر اکیپ‌های امدادی و درمانی، چهار اکیپ بهداشتی، دفاع زیستی و پشتیبانی از ابتدا تا پایان جشنواره در سالن‌های ورزشی، غذاخوری و همچنین خوابگاه‌های ورزشکاران استقرار می‌یابند.

ملک‌آرا با اشاره به کنترل مدیریت بحران در حوزه امداد در کنار سایر نیروهای امدادی و درمانی گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کلیه بیمارستان و مراکز درمانی و درمانگاه شهید امیری از ابتدای جشنواره تا پایان جشنواره در آماده باش کامل به سر می‌برند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: این اکیپ‌ها با به‌کارگیری بیش از ۴۰ نیرو و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، معاونت درمان، اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر استان، مدیریت های امداد و عملیات، درمان، بهداشت و پشتیبانی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان، بهداری سپاه نواحی، یگان امنیت و تیپ ۵۷ و درمانگاه شهید امیری ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار