به ثمر نشستن تلاش دستگاه های متولی در یادواره شهدای عشایری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران گفت: همدلی دستگاه‌های متولی در یادواره شهدای عشایری به میزبانی شهرستان چناران، کار فاخری را در سطح استان رقم زد.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۶۴
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، سرهنگ پاسدار محمود حامد با اشاره به تلاش ادارات متولی در یادواره شهدای عشایری که شهرستان چناران میزبانی آن را بر عهده داشت، اظهار کرد: با تلاش امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان که نقشی در این یادواره داشتند، کاری ستودنی است.

وی از همکاری شهرداری، شورای شهر، ورزش و جوانان و کار تیمی دیگر ادارات قدردانی و نتیجه این همدلی را کار فاخری در سطح استان برشمرد و افزود: از عشایر غیوری که سهمی در این یادواره داشتند توسط امام جمعه، رییس سازمان بسیج عشایری، نماینده اداره عشایری استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار سیدآباد در محلات عشایری لوح تقدیر اهداء شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده در جلسه شورای اداری از حجت الاسلام تاجی رییس شورای سیاستگذاری یادواره شهدای عشایری، محسن مه آبادی رییس ستاد شهدای عشایری، بسیجیان و مدیران اداراتی که سهمی در این یادواره داشتند مورد تجلیل سرهنگ پاسدار محمود حامد قرار گرفتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار