تأکید رهبری بر ادامه بهبود شاخص‌های اقتصادی به‌ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم

امام جمعه چناران گفت: در حال حاضر اقتصاد ایران در یک موقعیت حساس قرار گرفته به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بر ادامه بهبود شاخص‌های اقتصادی و معیشت مردم تأکید دارند.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۸۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، حجت الاسلام مظفر تاجی با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم و شرایط موجود اقتصادی اظهار کرد: دولت چهاردهم در حالی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد‌ همچنین برای نخستین‌بار کشور نرخ بیکاری ۸% را تجربه کرده است، با این حال رهبر معظم انقلاب بر ادامه بهبود شاخص‌های اقتصادی به‌ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم تأکید دارند.

وی افزود: در حال حاضر اقتصاد ایران در یک موقعیت حساس قرار گرفته به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بر اولویت اقتصاد تأکید کردند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب علاوه بر اولویت‌ بودن اقتصاد، بر هماهنگی و یکپارچگی بین دستگاه‌ها نیز تأکید کرده‌اند. 

خطیب جمعه چناران ضمن تقدیر از مواضع انقلابی و قاطع رئیس جمهور در مراسم تحلیف اذعان داشت: مواضع مقتدرانه و انقلابی رئیس جمهور در مراسم تحلیف در موضوع فلسطین و جبهه مقاومت مایه افتخار و مباهات است چرا که فلسطین و دفاع از مردم مظلوم غزه گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: در اهمیت کار شهدای مدافع حرم باید به دلایل ایجاد داعش اشاره کرد تا به عظمت کار شهدای حرم پی برد. به طور کل داعش یک گروه مسلح تروریستی و تکفیری با اندیشه سلفی جهادی آغاز به کار کرد؛ هدف سازمان دهندگان داعش بازگرداندن چیزی بود که آن را خلافت اسلامی و اجرای شریعت می نامیدند.

امام جمعه چناران با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در خاک ایران گفت: این اقدام وقیحانه، زشت و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی قدمی جدید پس از عملیات وعده صادق است که البته انتظار آن به صورت کلی می‌رفت و مشخص بود رژیم پس از عقب‌نشینی محسوس از جنگ با ایران، به اقدامات معمول خود یعنی ترور را خواهد آورد.

وی در ادامه افزود: این عملیات بعد از سفر نتانیاهو به آمریکا و دیدار با مقامات ارشد آن کشور صورت می‌گیرد و اجرای سه حمله تقریبا همزمان در بیروت، صحراهای عراق و تهران، نشان از آن دارد که همدستی واضحی بین آمریکا و رژیم برای چنین عملیاتی وجود داشته است.

 تاجی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا از طوفان الاقصی تا به امروز در تلاش هستند تا خطوط استراتژیک از بین رفته را به نفع خود بازیابی کنند، تصریح کرد: کشتار سران نظامی حزب‌الله در لبنان و حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ترور در لبنان و عراق و حمله به بندر الحدیدیده در یمن بخشی‌هایی از این پازل بوده است که در برخی موفق و در برخی ناموفق بوده‌اند.

فرمانده فرهنگی شهرستان چناران با اشاره به سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت‌های دینی و مذهبی خصوصاً مناسبت‌های انقلاب اسلامی نظام می‌پردازد. این نهاد در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی ضمن خدا قوت به دست اندرکاران این مجموعه خصوصاً حسین عباسی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران در طول بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد انقلابی که خدمات ارزشمندی را انجام داده، به برگزاری راهپیمایی‌های باشکوه ۲۲ بهمن روز قدس و مناسبت‌های مختلف در طول این سالها را از خدمات ارزنده این نهاد انقلابی برشمرد.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با این نهاد انقلابی خاطرنشان کرد: این اهمیت دارد که یک دستگاهی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود بیاید و در طول سالیان متمادی با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مد نظر داشته باشد و حق عمل و اقدام را به جا بیاورد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از این قبیل مجموعه‌ ها است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار