تحقق و اجرای قانون جوانی جمعیت در گرو مساعدت و همکاری

محسن مه آبادی گفت: مشارکت و همکاری باعث خواهد شد تا قانون جوانی جمعیت بر زمین نماند و این قانون اجرایی شود لذا مساعدت لازم باید اتخاذ شود.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۵۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، فرماندار چناران در جلسه شورای اداری اظهار کرد: اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کار بسیار ارزشمندی است و برکات بیشماری را به دنبال دارد.

محسن مه آبادی گفت: در مصلی محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه مردم با هر دیدگاه و تفکر سیاسی جهت برپایی نماز جمعه گرد هم جمع می شوند و ضمن صله رحم از مسائل روز و اصول اعتقادی مطلع خواهند شد.

فرماندار چناران ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: دهه اول ماه محرم مراسمات آبرومندی در سطح شهر و روستا با مدیریت امام جمعه و تلاشهای مسئولان، جامعه مداحان، هیئت امناء مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و عوامل برگزاری این مراسمات به نحو شایسته ای برگزار شد.

فرماندار چناران با توجه به پیاده روی زائران پیاده دهه آخر صفر بیان کرد: در دهه آخر صفر زائران حرم مطهر رضوی از نقاط مختلف کشور به سمت مشهد الرضا رهسپار می شوند که این عزیزان نیازمند تکریم بیش از بیش مردم و مسئولان خواهند بود.

وی افزود: میز خدمت در نماز جمعه و دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم که به همت فرمانداری و همکاری امامت جمعه و‌ مشارکت ستاد نماز جمعه هر هفته برپا می شود، این مهم گام موثری در خدمت رسانی به نمازگزاران خواهد بود و با جهاد خدمت، گره ای از مشکلات مراجعین باز می گردد.

نماینده عالی دولت در چناران به هفته بهزیستی اشاره و تأکید کرد: جامعه هدف بهزیستی نیازمند حمایت معنوی و عاطفی ویژه‌ای است.

مه آبادی با اشاره به در پیش بودن هفته ملی مهارت بیان کرد: مهارتهای فنی و حرفه‌ای به کمک دانش می آید، از این روی مهارت آموزی در جهت اشتغالزایی و کارآفرینی استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی نیز جوار صنعت ایجاد شده که آموزشهای لازم به متقاضیان ارائه می شود.

محسن مه آبادی در بخش آب شرب گفت: با پیگیری‌های انجام شده دو حلقه چاه از چاه های آب و فاضلاب مشهد مقدس وارد مدار در شهرستان چناران شد تا مشکل آب شرب تا حد زیادی مرتفع شود.

وی تصریح کرد: نهضت ملی مسکن در سیدآباد آماده سازی شده و در شهر چناران کار به اتمام رسیده اما منتظر تأیید شورای معماری و شهرسازی استان هستیم که به محض تأیید استانی، قرعه کشی انجام خواهد شد.

فرماندار این شهرستان، خاک چناران را مرغوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: مشارکت و همکاری باعث خواهد شد تا قانون جوانی جمعیت بر زمین نماند و این قانون اجرایی شود لذا مساعدت لازم باید اتخاذ شود.

مه آبادی به مشکلات سامانه نانینو نیز پرداخت و از مسئولان استانی خواست تا معضلات این سامانه را برطرف نمایند تا در خصوص نان «قوت مردم» با خاطری آسوده گام برداشته شود.

خبرنگار/ ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار