مثبت سوژه / جوان راینی و کسب رتبه‌های متعدد با توسل به شهدا و تلاش و پشتکار

محمد فاضل عبدلی بسیجی راینی گفت: با توسل به شهدا و تلاش و پشتکار خودم توانستم در بحث آموزش نانو پیشرفته، مقالات علمی و پژوهشی و... در سطوح استانی و کشوری بدرخشم.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۹۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

محمد فاضل عبدلی بسیجی پایگاه سردار شهید ذبیح الله قریه میرزایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج کرمان گفت: من اوقات فراغت خود را در پژوهش سرای خوارزمی شهر راین و پایگاه بسیج می‌گذرانم که فعالیت خود را از ۱۱ سالگی درپایگاه بسیج شروع کردم وهم اکنون از اعضای فعال حلقه صالحین بسیج هستم.

وی افزود: بخشی از فعالیت‌های من در این چند سال عبارتند از: شرکت در حلقه‌های صالحین، شرکت در اردو‌های جهادی، کلاس‌های آموزش نظامی بسیج و همچنین عضو گروه خادم شهدا پایگاه هستم و توسل به سردار شهید ذبیح الله قریه میرزایی در زندگی من تاثیر به سزایی داشته است.
 

عبدلی در ادامه گفت؛ با لطف و عنایت خداوند و تلاش و پشتکار و توسل به شهید قریه میرزایی و حمایت مادر موفق به کسب رتبه اول کشوری در محور مقاله‌ی علمی پژوهشی جشنواره‌ی علمی پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی 
رتبه اول کشوری آموزش جست و جوی مقالات علمی ومقاله نویسی، رتبه اول استان در دومین جشنواره علمی و پژوهشی پژوهش سرای کشور در مسابقات انرژی‌های نوین، رتبه سوم استان در چهارمین جشنواره علمی و پژوهشی سرای کشور مسابقات نانو فناوری شدم.

وی در پایان به دوستان بسیجی خود گفت: اگر سری به گلزار شهدا زدید مطمئن باشید شهدا آنقدر مرام و معرفت دارند که تو رو دست خالی رها نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار