در راستای محرومیت زدایی انجام گرفت

توزیع ۱۲۰۰ تن قیر رایگان در شهرستان گناباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد از توزیع قیر رایگان برای معابر شهری، روستایی و یادمان شهدای گمنام شهرستان گناباد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۰۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گناباد، سرهنگ پاسدار علی محبی نجم آباد،
 در خصوص اختصاص قیر رایگان به پروژه‌های این شهرستان بیان کرد: قیرهای رایگان اختصاص یافته برای راه‌های خاکی هستند که در شهرستان و به همت بسیج سازندگی این ناحیه شاهد انقلابی در توزیع قیر رایگان در شهرستان از سال گذشته تا کنون بوده ایم که خدا را شاکریم.


محبی افزود:از جمله معابر روستایی و شهری که شامل قیر رایگان تاکنون شده اند می‌توان به روستای رضو، روستای بیمرغ به شوراب، پدافند ارتش، محوطه شهدای گمنام دانشگاه آزاد، آموزشگاه عالی مسیر روستای بهاباد به نوغاب ، شهدای گمنام مرقد علامه بهلول ره، جاده اداره زندان، پاسگاه نیروی انتظامی، نیروی انتظامی، بهشت قاسم، جاده باغسیا، حوزه مقاومت بسیج شهر کاخک و.... اشاره کرد که از سال گذشته تاکنون عملیات آسفالت آنها انجام شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰ تن قیر رایگان با هماهنگی بسیج سازندگی این ناحیه از سال گذشته تا کنون در شهرستان گناباد بصورت رایگان توزیع شده است که خوشحالیم تا توانسته ایم قدمی برای مردم و شهرمان برداریم.


گفتنی است: نهضت آسفالت گناباد به همکاری سپاه شهرستان و دستگاه های زیربط، انقلابی عظیم در راه های روستایی و شهری ما بوجود اورده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار