خبرهای داغ:
دست پُر پایگاه‌های بسیج برای اوغات فراغت؛

طرح «جوانه‌های صالحین» در گرگان برگزار می‌شود + تصاویر

طرح جوانه‌های صالحین در راستای غنی‌سازی اوغات فراغت جوانان و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان در قالب برنامه‌های متعددی از جمله قرآنی، هنری، ورزشی، اردویی و فرهنگی و... در سطح پایگاه‌های بسیج گرگان اجرا می‌شود
کد خبر: ۹۶۱۶۲۲۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، طرح جوانه‌های صالحین در راستای احیای فرامین مقام معظم رهبری برای شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود.
اگر امروز برنامه‌ریزی درستی برای جوانان و نوجوانان در ایام تابستان صورت نگیرد دشمن از این فرصت نهایت استفاده را خواهد کرد.
در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، گفت‌وگویی صمیمی با چند فرمانده پایگاه صورت گرفت که خواندن آن خالی از لطف نیست.
معصومه چیت ساز «فرمانده پایگاه حليمه سرپیر گرگان» در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج افزود: پنج سال است که به عنوان فرمانده پایگاه مشغول به فعالیت هستم.
وی با بیان اینکه طرح تابستانه جوانه‌های صالحین با برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه برگزار می‌شود، افزود: همزمانی طرح جوانه‌های صالحیان با دهه‌ی اول محرم سبب شد که کلاسهای ما رنگ و بوی محرم به خود گرفت.
فرمانده پایگاه حليمه گفت: کلاسهای تابستانه که صبح ها در قالب تجوید، تفسیر، حفظ قرآن کریم و نقاشی و.. برگزار می‌شود بچه‌ها همراه مادران خود به کلاس روضه‌های خانگی دعوت می‌شوند و درحقیقت درس عاشورا را در مکتب سالار شهیدان می‌آموزند.
وی استقبال بچه‌ها در کلاسهای تابستانه را پرشور خواند و گفت: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوبی در کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین هستیم و هرروز که می‌گذرد افراد بیشتری ثبت‌نام می‌کنند.
چیت ساز با اشاره به اینکه کلاسهای تقویتی درسی با همکاری کانون فرهنگی و حجاب انجام می‌شود، افزود: کلاسهای طرح تابستانه در قالب کلاس‌های علمی، پژوهشی، اردویی، تقویتی و مذهبی از ابتدای تیرماه در حال برگزاری است. 
وی گفت: برای اینکه بتوانیم یک محله اسلامی تشکیل دهیم باید تمام ظرفیت‌های محل از جمله هیات مذهبی، خانه‌های فرهنگ و پایگاه‌های بسیج تعامل داشته باشند تا به هدف والای خود دست پیدا کنیم.

فاطمه پاییزی «فرمانده پایگاه فدک» شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: حدود ۶ ماه به عنوان فرمانده پایگاه فدک مسجد حضرت رسول «ص» فعالیت می‌کنم. 
وی هدف از برگزاری کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین را افزایش نشاط اجتماعی و توانمندسازی جوانان برشمرد و افزود: در کلاس‌های تابستانه برنامه‌های متعددی از جمله کلاسهای مهارتی، پژوهشی، نمددوزی، نقاشی روی سفال، کلاسهای حفظ قرآن، روان خوانی و روخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.
پاییزی استقبال جوانان از کلاسهای تابستانه را بسیار خوب خواند و افزود: در ابتدا کلاسهای تابستانه به صورت یک روز در هفته انجام می‌شد ولی به دلیل استقبال خوب جوانان می‌خواهیم برگزاری کلاسها را به دو روز در هفته ارتقا دهیم.

مصاحبه با خانم چیت ساز فرمانده پایگاه حلیمه
مصاحبه با خانم چیت ساز فرمانده پایگاه حلیمه
مصاحبه با خانم پاییزی فرمانده پایگاه فدک
مصاحبه با خانم پاییزی فرمانده پایگاه فدک


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار