مثبت سوژه |

دانش‌آموز مبتکر بسیجی که در آینده می‌خواهد، کوادکوبتر نظامی بسازد/ ۶ بار شکست در اختراع اولیه هم، مانع تلاش این بچه مهندس نشد

دانش آموز مبتکر بسیجی اهل تربت‌جام با الگوپذیری از فیلم بچه مهندس، پس از ۶ بار شکست در اختراع اولیه، علاوه بر جاروبرقی، کوادکوبتر با قابلیت نظامی، کشاورزی و آتش‌نشانی می‌سازند.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۵۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان‌رضوی از تربت‌جام، حسین فاطمی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار بسیج، گفت: بسیجی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده مدرسه تیزهوشان شهرستان تربت‌جام هستم و طرح اول من ساخت جارو برقی کنترلی است.

این دانش‌آموز مبتکر بسیجی ادامه داد: چرخ اول این اختراع از کیربکس است که می‌تواند راحت‌تر حرکت کند و کوتاهی لوله زیر آن باعث افزایش قدرت مکش جاروبرقی می‌شود.

فاطمی با اشاره به طرح دوم خود که با الگوپذیری از فیلم بچه مهندس می‌باشد، تصریح کرد: پس از ۶ بار شکست در اختراع اولیه توانستم کوادکوبتری با قابلیت نظامی، فیلمبرداری، کشاورزی و آتش‌نشانی بسازم که می‌شود برای تفریح و سرگرمی هم استفاده کرد.

وی با اشاره با علاقمندی هایش، اضافه کرد: من دوست دارم در رشته ریاضی ادامه تحصیل بدهم و سپس به هوا فضا بروم و کوادکوبترهای جنگی درست کنم که در مقابل دشمن بتوانیم بایستیم تا پوزه آمریکا به خاک بمالیم.

گزارش| مهدی حسینی_مهدی جباری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار