مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین؛

جذب ۵۴ سرمايه گذار در شهرک های صنعتی قزوين

جذب ۵۴ سرمايه گذار در شهرک های صنعتی قزوين
صفاری گفت: در چهار ماهه اول سالجاري، ۲۷ هكتار از اراضی صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی به متقاضيان سرمايه گذاری واگذار شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

قزوین_به گزارش بسیج، رضا صفاری با اعلام اين خبر بیان کرد: در سال جهش توليد با مشاركت مردم، و در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی اين شركت در چهار ماهه اول سالجاري موفق به جذب ۵۴ متقاضي سرمایه گذاري به ميزان ۲۷ هكتار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده كه نشان از رونق توليد و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری به ويژه در حوزه انرژي هاي تجديدپذير با احداث نيروگاه هاي خورشيدي مي باشد.

وي ميزان سرمايه گذاري ۵۴ قرارداد را ۲۰ هزار ميليارد ريال عنوان كرده و افزود: با راه اندازي اين طرح های صنعتی زمينه اشتغال يكهزار فراهم خواهد شد. 

رضا صفاری با اشاره به نوع فعاليت اين واحدهاي صنعتي تصريح كرد: بيشترين ميزان فعاليت متقاضيان سرمايه گذاري در حوزه برق و الكترونيک، غذايي و دارويي بوده است.

اين مسوول در خصوص بيشترين جذب سرمايه گذار و ميزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتي انرژي خورشيدي، حكيميه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند. 

رئيس هيئت مديره شركت شهرک هاي صنعتي استان از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و خاطر نشان كرد: با توسعه شهركهاي صنعتي و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمينه استقرار و جذب حداكثري متقاضيان سرمايه گذاري وجود دارد. بطوري كه تا پايان سال به ميزان ۹۰ هكتار ديگر در قالب جذب بيش  از سرمايه گذار از اراضي شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان به سرمايه گذاران واگذار خواهد شد. 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار