سرداراشراق در دیدار با خانواده شهید رضا احترامی دربندرعباس:

خانواده شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

معاون هماهنگ کننده فراجا خانواده شهدا را حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده شهدا حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۲۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار حمید رضا اشراق در دیدار با خانواده شهید رضا احترامی از شهدای انتظامی هرمزگان در بندرعباس اظهار کرد: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان عزیز است.

وی خانواده شهدا را حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: تا زمانی که راه شهدا و فرهنگ ناب اسلامی وجود دارد ایران اسلامی عاری از هرگونه ناامنی خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، اقدامی ارزشی است که پشتوانه معنوی کارکنان فراجا را در اجرای مقتدرانه مأموریت‌ها را افزایش می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: شهدا سرمایه‌های گران بهای انقلاب و نظام هستند و ادامه دادن راه این ستاره‌های درخشان در دنیای ظلمت و تاریکی و تکریم از خانواده‌های آنان ضروری است چرا که خدمتگزاری و ارج نهادن به خانواده شهدا، یک توفیق الهی و عبادت خالصانه است.

معاون هماهنگ کننده فراجا در خاتمه این دیدار بیان کرد: افتخار ما این است که رهرو راه شهدا، آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل مکتب سید الشهدا (ع) هستیم چرا که اگر شهدا نبودند عزت و افتخاری هم وجود نداشت.

سردار اشراق با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب و سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا باشیم و امید است بتوانیم آرمان‌های شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار