خبرهای داغ:

در آستانه اربعین، آماده سازی مواکب حسینی در شادگان

فرماندار شادگان گفت: آماده سازی مواکب اربعین در مسیر‌های بندر امام خمینی (ره) به آبادان و اهواز به آبادان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۳۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جمال صالح‌زاده اظهار کرد: موکب سرراهی در دارخوین و سه راه شادگان در حال آماده سازی هستند.

وی افزود: امسال با اقدامات و برنامه‌ریزی ادارات برای برگزاری اربعین در این شهرستان اقدامات مناسبی در ارائه خدمات‌رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه همه ما موظف به برگزاری باشکوه مراسم اربعین هستیم، افزود: هیچگونه کوتاهی و یا کم کاری از سوی اعضای ستاد اربعین شادگان پذیرفتنی نیست.

فرماندار شادگان گفت: از ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان انتظار می‌رود همه پای کار باشند و دست بدست هم بدهیم تا برنامه‌ای که امسال برای برگزاری اربعین طراحی شده با لطف و عنایت امام حسین (ع) با شکوه برگزار شود.

صالح‌زاده بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و موکب‌های حسینی این شهرستان با عزم جدی برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

فرماندار شادگان گفت: ستاد‌های مختلفی در سطح شهرستان شادگان برای استقبال و اسکان و پذیرایی تشکیل شده و علاوه بر این نیز ستاد مردمی در سطح شهرستان شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم شهرستان شادگان نسبت به ائمه اطهار (ع) گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مردم شادگان به صورت خودجوش آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.

صالح‌زاده با اشاره به فرصت باقی مانده تا اربعین حسینی گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با بسیج امکانات زیر ساخت لازم را برای تامین امکانات مورد نیاز زایران کربلای معلی در مسیر تردد زوار به طرف مرز شلمچه را فراهم کنند.

 پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشور‌های دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین حسینی عازم کشور عراق می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار