خبرهای داغ:

جلسه قرارگاه دفاعی و امنیتی در سرخه برگزار شد

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) از برپایی نشست قرارگاه دفاعی- امنیتی و قرارگاه محله- مسجدمحور با حضور فرمانده سپاه شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۴۷۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه قرارگاه دفاعی- امنیتی و قرارگاه محله- مسجدمحور با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از پایگاه های مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و حضرت زینب (س) خواهران برگزار شد.

مهدی فیض عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این سرکشی باهدف بررسی عملکرد و میزان و نحوه اجرای برنامه های ابلاغی انجام و اعضای حوزه مقاومت امام موسی بن جعفر(ع) برادران و حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر نیز در این نشست حضور داشتند.

او افزود: در این برنامه اعضای شورا پایگاه با معاونت های خویش از ناحیه و حوزه ها گفتگو کرده و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، نشست بصیرتی با محوریت فعالیت ها بسیج و عملیات غرورآفرین مرصاد با سخنرانی سرهنگ ادهم برگزار شد.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: به همت کارگروه علمی از راویان شهدا (خردسال و نوجوان) و بسیجیانی که در برپایی نمایشگاه علمی پژوهشی پایگاه همکاری داشتند توسط امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) تجلیل شد.

فیض اضافه کرد: تقدیر از اعضای جدید گروه سرود آسمان بابت اجراهای اخیر آن ها در ماه محرم و دیگر مناسبت در مسجد از دیگر برنامه ها بوده است.

گفتنی است در راستای برپایی یادواره شهید ایمانی نسب و 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، فضا سازی پایگاه و محله به همت بسیجیان انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار