خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

داستان همت بانوی کارآفرین کبودراهنگی و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر

همدان-بانوی کارآفرین کبودراهنگی گفت: ۱۰ سال پیش کار تولیدی سرامیک را در کارگاه کوچکی از آموزش فنی و حرفه‌ای که اجاره کرده بودم، آغاز کردم وامروز برای ۲۰نفر از بانوان توانمند و هنرمند شهرستان اشتغالزایی کرده‌ام.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۲۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
داستان همت بانوی کارآفرین کبودراهنگی و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر

اکرم بیاتینیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، اظهار کرد: بنده متولد ۱۳۶۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته صنایع دستی هستم و از آنجا که علاقه وافری به هنر و صنایع دستی داشتم از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کردم.

وی افزود: در پی راه اندازی کارگاه صنایع دستی ویژه سفال و سرامیک در مرکز فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی برآمدم که خوشبختانه تحصیلات خود را در این زمینه ادامه داده و با توجه به تعهد آموزشی که با مرکز فنی حرفه ای داشتم سالیانه ۵۰ الی ۶۰ نفر را هم آموزش دادیم.

بانوی کارآفرین کبودراهنگی یادآور شد: در حال حاضر موسس و مربی آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی و صنایع دستی هستم و اولین نشان ملی صنایع دستی شهرستان را در سال ۱۴۰۲ دریافت کردم.

وی ادامه داد: فروردین امسال موفق به خرید ملکی در منطقه صنعتی جاده خان آباد شدم که با راه اندازی کارگاه تولیدی ظروف سرامیکی با تکنیک‌های مختلف برای ۲۰ نفر از بانوان توانمند و هنرمند شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

بیاتی‌نیا با تاکید بر اینکه شغل و حرفه فعالیت ما نیاز به سرمایه در گردش بسیاری دارد، گفت: متاسفانه رکود و تورم بازار تولیدکنندگان را در مضیقه قرار داده است بنابراین از مسئولین استانی و شهرستانی انتظار می‌رود ما را مورد لطف و حمایت خود قرار دهند چراکه هر مشاغل خرد زمینه‌ساز پیشرفت عمومی و اقتصادی کشور خواهد شد.

وی عنوانکرد: امید این را داریم که با حمایت مسئولین و نهادهای ذیربط راه صادرات محصولات صنایع دستی برای ما تولید کنندگان تسهیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار