در قالب هم افزایی در سه ماهه نخست امسال انجام شد؛

بهره مندی بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند از خدمات گروههای جهادی و مراکز نیکوکاری

بهره مندی بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند از خدمات گروههای جهادی و مراکز نیکوکاری
ظاهری گفت: با هم افزایی صورت گرفته بین کمیته امداد با مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی  به  ۶ هزار و ۱۳۳ خانواده نیازمند، خدمات مختلف ارائه شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۲۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

قزوین_ به گزارش بسیج، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: با هم افزایی صورت گرفته با مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در سه ماهه نخست امسال به ۳ هزار و ۵۷۰ خانواده تحت حمایت و ۲ هزار و ۵۶۳ خانواده نیازمند غیر تحت پوشش کمیته امداد خدمات ارائه گردید.

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده به این خانواده ها شامل خدمات بهداشت و درمان، دهان و دندان، کمک به تامین مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی، تامین لوازم التحریر، تامین معیشت، شوق زیارت و اعزام به مشهد مقدس و قم، توزیع گوشت قربانی و اطعام بوده است.

ظاهری خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده توسط گروههای جهادی و مراکزنیکوکاری در سراسر استان و در محلات و روستاهای کمک برخوردار ارائه می شود.

وی افزود: ارزش ریالی خدمات ارائه شده به این خانواده ها ۷ میلیارد و دویست و میلیون ریال بوده است که با هم افزایی صورت گرفته با مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی هزینه گردیده است.

ناصر ظاهری ضمن تقدیر از مراکز نیکوکاری، گروه جهادی بسیج دانشجویی و گروه های جهادی و تیپ ۱۲ مستضعفین عنوان کرد: انجام هم افزایی بین کمیته امداد با گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری سبب می گردد تا توان و ظرفیت این مجموعه ها به کمیته امداد اضافه گردد و خدمات به تعداد بیشتری از نیازمندان صورت پذیرد.

مدیرکل کمیته امداد اظهار کرد: با شناسایی نوع نیاز مددجویان و محلات کم برخودار در استان، اردوهای جهادی برنامه ریزی شده و در آینده نزدیک و طی ماه های آینده صورت خواهد پذیرفت.

 انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار