خبرهای داغ:

هشدار شرکت توزیع نیروی برق اهواز برای صرفه‌جویی در مصرف برق

شرکت توزیع نیروی برق اهواز طی اطلاعیه‌ای از شهروندان اهواز، حمیدیه، کارون و باوی خواست با توجه به افزایش دما و گرما در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۵۱
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق اهواز امروز جمعه پنجم مرداد در اطلاعیه‌ای به شهروندان هشدار داده است که با توجه به افزایش دمای هوا، لزوم صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق برای پایداری شبکه و جلوگیری از بروز حوادث ضروری است. در این اطلاعیه آمده است توجه و بکارگیری توصیه‌های کارشناسان برق تنها راه حفظ رفاه و آسایش عمومی در این روز‌های گرم است. شرکت توزیع برق از شهروندان خواسته است که توصیه‌های کارشناسان را جدی بگیرند و به دوستان خود نیز اطلاع دهند.

این هشدار برای ساکنان شهر‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، الهایی، شیرین شهر، شهر رامین و ۴۸۸ روستای تابعه کلانشهر اهواز صادر شده است. شرکت توزیع برق اهواز امیدوار است با همکاری شهروندان، پایداری شبکه برق و آسایش عمومی در این ایام گرم تابستان تأمین شود. پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان برای روز‌های پنج‌شنبه چهارم مرداد تا یک‌شنبه هفتم مرداد هشدار نارنجی برای افزایش گرما و وقوع دمای بالای ۴۹ درجه داده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار