خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

معرفی الگوی موفق بسیجی؛ روایتی از ایجاد اشتغال بانوی کارآفرین روانسری برای ۵ نفر

کد خبر: ۹۶۱۶۶۸۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، توجه به تولید یک امر ضروری است که می‌تواند مشکل‌گشای بسیاری از مواردی باشد که امروز در قالب آسیب‌های اجتماعی خود را نشان می‌دهد؛ ازاین‌رو تولید یک اصل اساسی در همه کشورها است،امروز  جامعه درگیر مشکلات روحی و روانی ناشی از بیکاری است 
در این‌بین ترویج فرهنگ تولید و معرفی الگوهای موفق تولید ضروری است؛ مستوره نادری از جمله کارآفرینان کرمانشاهی در شهرستان روانسر است که با احداث کارگاهی به رشد و رونق تولید کمک کرده است.

مستوره نادری کارآفرین موفق روستانشین شهرستان روانسر در گفتگو با خبرگزاری بسیج روانسر گفت: آرزوی دیرینه من در سال‌های گذشته احداث یک کارگاه در زمینه خیاطی و ارائه آموزشهای خیاطی به مخاطبان بود تا علاوه ترویج صنعت خیاطی، ایجاد اشتغال نیز کرده باشم.
نادری اظهار کرد: کارگاه خیاطی در سال ۱۴۰۲ با نام «بانوان ایران زمین» با حمایت های پدرم ومساعدت مجموعه بسیج شهرستان روانسر و با محوریت کارگاه تولید لباس بچگانه،کلاه دوزی ، لباس بزرگسالان و... در حال فعالیت است.
مستوره نادری بیان داشت: سرمایه اولیه این کارگاه مبلغ ۵۰میلیون تومان بود که توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه روانسر پرداخت شد و باعث شد تا این کارگاه فعالیت خود را آغاز کند.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر ۵ در این کارگاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند

نادری تصریح کرد: برای ادامه کار به بازار فروش محصولات و حمایت‌هایی مانند وام‌های کم‌بهره نیاز داریم تا کارگاه صنایع‌دستی را توسعه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار