مسئول بسیج رسانه استان مرکزی خبر داد

برگزاری رویداد رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» در استان مرکزی

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی از برگزاری رویداد رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۲۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جواد اکرمی، مسئول بسیج رسانه استان مرکزی از آغاز فراخوان ارسال آثار به جشنواره «حریم رسالت» در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰ شهریورماه فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این رویداد در راستای جشنواره ملی «حریم رسالت» برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تولید محتوای اثرگذار در حوزه معرفی ظرفیت‌های بانوان اثرگذار و تبیین جایگاه این قشر در جامعه است.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی با یادآوری اینکه آثار برگزیده در جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، گفت: اصحاب رسانه و انسان رسانه‌ها می‌توانند آثار خود را در با محوریت عفاف و حجاب در قالب‌های کلیپ و گزارش ویدیویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، مستند، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به شماره ۰۹۰۵۳۰۵۹۵۴۴ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.
اکرمی به محورهای این جشنواره اشاره و تصریح کرد: «روایت زندگی بانوان موفق ایرانی»، «واقعیت زن در کشورهای غربی»، «روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی»، «نقش زن در تحکیم بنیان خانواده»، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی»، حیا و پوشش زن در سلامت جامعه از جمله محورهایی است که علاقه‌مندان می‌توانند براساس آن آثار خود را ارسال کنند.

برگزاری رویداد رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» در استان مرکزی
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار