خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا:

جشنواره مد و لباس حمایت از طراحان متعهد را فراهم می کند/تولید پوشاک هدف اصلی برگزاری این جشنواره

خانم شاهده سادات میرعرب گفت: جشنواره های مد و لباس و طراحی پوشاک که برای هم افزایشی میان طراحان و اثرگذاری بر تولید پوشاک ملی طراحی شده است در واقع بستر پرورشی و حمایت از طراحان متعهد را فراهم می کند.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۳۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

جشنواره مد و لباس حمایت از طراحان متعهد را فراهم می کند/تولید پوشاک هدف اصلی برگزاری جشنواره مد و لباس

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ خانم شاهده سادات میرعرب ؛ مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان گلستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت : جشنواره های مد و لباس و طراحی پوشاک که برای هم افزایشی میان طراحان و اثرگذاری بر تولید پوشاک ملی طراحی شده است در واقع بستر پرورشی و حمایت از طراحان متعهد را فراهم می کند و مدل های قابل تولید مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی را به تولید کنندگان عرصه می کند.

وی افزود : جشنواره فردخت به همین منظور برنامه ریزی شده است و در پنجمین دوره فرایند برگزاری از استان ها آغاز می شود و برگزیدگان به مرحله کشوری راه می یابند که فعال سازی این جشنواره در استان سبب پرورش طراحان  خوش روی و متخصص خواهد شد و جریان سازی در راستای پوشاک و دستیابی آسان به پوشاک عفیفانه را رقم می زند.

میرعرب ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت : هدف اصلی از برگزاری این جشنواره جریان سازی حوزه مد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی و تولید پوشاک عفیفانه می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان ضمن تشریح محور های رقابتی جشنواره بیان داشت : این جشنواره با سه محور اثر (ارائه نمونه کار دوخته شده ) ، طراحی ( ارائه طرح به صورت چاپ شده ) و بخش تحقیق و پژوهش (ارائه آثار علمی پیرامون محور های مشخص شده) برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : این جشنواره در حوزه تخصصی لباس اجتماع به ویژه مانتو فعالیت می‌کند و در سه سطح دانش آموزی ، ویژند و آزاد اجرا خواهد شد و علاقه مندان می توانند تا ۲۵ شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در سازمان بسیج جامعه زنان ارسال نمایند تا آثار منتخب مهر ماه در نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار