خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی:

فعالیت ۲۲۵ پایگاه مقاومت بسیج در دستگاه‌های اداری استان/ رسالت سازمان بسیج ادارات و کارمندان، کمک به تحقق دولت اسلامی است

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۲۲۵ پایگاه مقاومت بسیج اداری وجود دارد، گفت: تمام فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه سازمان بسیج ادارات برابر با رسالت و مأموریت این مجموعه در کمک به تحقق دولت اسلامی است که امیدوارم در این مسیر به عنوان سرباز ولایت موفق باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۴۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ محمدعلی قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی امروز در دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات استان با آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و گرامیداشت یاد شهیدان و امام شهدا، گفت: پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه که بعد از انقلاب اسلامی در کشور اقامه شد را گرامی میداریم.

قاسمی خطاب به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دیداری که با حضرتعالی به صورت خصوصی در اردیبهشت‌ماه داشتم، تأکید فرمودید: که موضوعات هر نهاد و دستگاه به تنهایی دنبال نشود و هر موضوع را از طرف دستگاه‌ها و افراد دخیل در آن مجموعه پیگیری شود و به تنهایی ورود پیدا نکنیم؛ برهمین اساس با استفاده از کارشناسان و اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات این امر را در ادارات استان دنبال کردیم.

وی ادامه داد: در هیئت اندیشه‌ورز تمام تلاش ما این است که ماهانه جلساتی را با حضور کارشناسان و اعضای این هیئت برگزار کنیم و متناسب با مشکلات و موضوعاتی که در ادارات استان وجود دارد راه حل و مصوباتی در این زمینه داشته باشیم که مخاطب ما در این زمینه رده‌های بسیج ادارات استان هستند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان با بیان اینکه در خراسان جنوبی، ۲۲۵ پایگاه مقاومت بسیج اداری وجود دارد، گفت: این پایگاه‌ها در درون مجموعه‌ها و دستگاه‌های ادارات استان مستقر هستند که مأموریت‌های سازمان بسیج ادارات را پیگیری می‌کنند.

قاسمی بیان کرد: مطالبه و پیگیری اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از جمله جهاد تبیین،کمک به تحقق شعار سال، خدمت جهادی در دستگاه‌های اداری، تأکید بر پرنگ اجرا کردن برنامه در ایام الله ها و مناسب ها، کمک به تحقق فضاهای انقلابی و ارزشی در دستگاه‌ها، انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برپایی میزهای خدمت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برای آشنایی بیشتر کارمندان با خدمات و دستاوردهای نظام و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت از جمله اهم موارد دنبال شده در سازمان بسیج ادارات استان است.

وی افزود: یکی از خلأهای احصا شده در بدنه برخی از دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ضعف وجدان کاری و کمرنگ بودن پایبندی برخی از کارمندان به فلسفه خدمت بود که این امر ناشی از ضعف بنیه اعتقادی در برخی از کارمندان استان است و در راستای حل این موضوع از ابتدای امسال کلاس های اخلاق در اکثر ادارات استان را برگزار کردیم که بازخورد مثبتی داشته است.

مسئول بسیج ادارات و‌ کارمندان استان اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه سازمان بسیج ادارات برابر با رسالت و مأموریت این مجموعه در کمک به تحقق دولت اسلامی است که امیدوارم در این مسیر به عنوان سرباز ولایت موفق باشیم.

نوفرستی رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات خراسان جنوبی در این دیدار گفت: متناظر با این هیئت در تمامی شهرستان‌های استان شورای اندیشه‌ورز ادارات فعال هست که منویات رهبر معظم انقلاب در سیستم ادارای را دنبال و مطالبه می‌کنند و همچنین به عنوان چشمان ناظر مباحثی که در دستگاه اداری وجود دارد که باعث نارضایتی جامعه می‌شود را شناسایی و در جلسات اندیشه‌ورزی با مشورت این مشکلات را احصاء می‌کنند.

نوفرستی بیان کرد: هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات خراسان جنوبی یک حلقه واسط میان شهرستان‌ها و مدیران ارشد اجرایی استان است.

وی، برگزاری کلاس اخلاق اداری برای مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی در هر هفته و ماه با حضور نماینده ولی فقیه و از سوی سازمان بسیج ادارات استان را  خواستار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار