خبرهای داغ:

نخستین یادواره شهدای جامعه پزشکی شهرستان استهبان برگزار شد

نخستین یادوراه شهیدان «محمد کارگر» و «محمد جعفر هاشم پور»، دو شهید شاخص جامعه پزشکی شهرستان استهبان در راستای تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و با حضور جمعی از مسوولان و مردم این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۷۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

نخستین یادواره شهدای جامعه پزشکی شهرستان استهبان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نخستین یادوراه شهیدان «محمد کارگر» و «محمد جعفر هاشم پور»، دو شهید شاخص جامعه پزشکی شهرستان استهبان در راستای تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و با حضور جمعی از مسوولان و مردم این شهرستان برگزار شد.

دکتر «محمد امین تواضع» رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزش استهبان در این آیین گفت: باید بدانیم که شهدا چه کرده اند که ما امروز در آسایش و آرامش هستیم و اینکه شهدای بزرگوار چه کرده‌اند که به این مقام رسیدند، جای تامل و تفکر دارد.

سرهنگ پاسدار عباداله امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان هم در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این یادواره، یاد و خاطره ایثار و فداکاری های رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و ضمن اشاره به رفتار دوگانه دولت های غربی و سازمان بهداشت جهانی در بحران بیماری کرونا در ایران و عدم توزیع مناسب تجهیزات مورد لزوم در آن زمان و همچنین رفتارهای متناقص و سکوت این سازمان در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، سیاست این سازمان را مشابه سازمان های به ظاهر انسان دوست دوران دفاع مقدس برشمرد.

مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان درباره این آیین گفت: یادواره شهدای جامعه پزشکی با دو اجرای گروه سرود «گل های مهدوی استهبان» به یاد شهدای دشت کربلا ادامه پیدا کرد و از دختران این گروه تقدیر شد.

به گزارش بسیج، این یادواره با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مسوولان و کارکنان مجوعه بهداشت درمان و آموزش، روسا و کارکنان ادارات و اقشار مختلف مردم، نخستین یادواره شهدای جامعه پزشکی شهرستان استهبان در سالن اجتماعات امام علی(ع) شبکه بهداشت و درمان استهبان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار